Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???
+3
Emmi
knurmio
Mirkka
7 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastustunnit
Sivu 1 / 1
Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???
Tällä hetkellä kolmostaso-kokeneet ryhmät on aika epätasaiset tasoiltaan. Voi olla, että päivien ja aikojen puitteissa mikään muu jako ei tule onnistumaan, mutta yrittänyttä ei laiteta, joten kopasen kepillä jäätä, että saataisko ryhmät tasoiltaan tasaisemmiksi. Se olisi kaikkien etu. Jos ei onnistu, niin ei onnistu, sit mennään tällä jaolla ja pärjäillään.
Mun toive siitä ketä olisi samoissa ryhmissä, olisi tämä:
Kokeneet:
Raisa
Roosa R
Roosa K
Katariina ei ti, ei pe
Hanne
Vileeni ei ti, ei pe
Taija kaikki käy
Emmi ei pe, ti vain jos saisi kyydin joltain pk-seudulta
Eeva kaikki käy
Kolmostasoiset:
Janina ei ti, ei pe
Marika ei pe, ei la
Marjukka kaikki käy, ti jo yksi tunti
Inka
Elsa ei ti, ei la
Anni
Pinja
Aikavaihtoehdot ovat ti 19, pe 18 ja la 11. Kommentoikaa tänne alle VAIN NE AJAT, JOTKA _EIVÄT_ KÄY, niin muokkaan tiedot nimesi perään. Sit katsotaan saisiko teitä paremmin tasoryhmiin, vai ei.
Helpoiten tämä muuten onnistuisi, jos Marikalle ja Janinalle sattuisi sopimaan perjantain ryhmä, silloin vaihtoja ei tulisi juurikaan (paitsi parin hoitajan osalta lisäksi, joille se on helppoa).
Mun toive siitä ketä olisi samoissa ryhmissä, olisi tämä:
Kokeneet:
Raisa
Roosa R
Roosa K
Katariina ei ti, ei pe
Hanne
Vileeni ei ti, ei pe
Taija kaikki käy
Emmi ei pe, ti vain jos saisi kyydin joltain pk-seudulta
Eeva kaikki käy
Kolmostasoiset:
Janina ei ti, ei pe
Marika ei pe, ei la
Marjukka kaikki käy, ti jo yksi tunti
Inka
Elsa ei ti, ei la
Anni
Pinja
Aikavaihtoehdot ovat ti 19, pe 18 ja la 11. Kommentoikaa tänne alle VAIN NE AJAT, JOTKA _EIVÄT_ KÄY, niin muokkaan tiedot nimesi perään. Sit katsotaan saisiko teitä paremmin tasoryhmiin, vai ei.
Helpoiten tämä muuten onnistuisi, jos Marikalle ja Janinalle sattuisi sopimaan perjantain ryhmä, silloin vaihtoja ei tulisi juurikaan (paitsi parin hoitajan osalta lisäksi, joille se on helppoa).
Viimeinen muokkaaja, Mirkka pvm To Syys 17, 2015 8:48 pm, muokattu 8 kertaa
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???
Tiistai ja perjantai ei käy (kuten tiesitkin, mutta muille)
knurmio- Moderaattori
Niin siis Katariina kirjoitti tuon edellisen..
knurmio- Moderaattori
Ikävä kyllä mullekin lauantai ainoa hyvä. (Tai periaatteessa viikolla klo 19, jos on joku Helsingistä kulkeva, jonka kyytiin pääsis.)
Emmi- Mestariratsu
Tarkennus et myös pe vaan klo 19 (en ehdi kuudeks lähes koskaan), kävis. Ja silloinkin mieluummin jos muita kulkijoita. Mutta aikavaihtoehto tais olla vaan klo 18 siinä.
Emmi- Mestariratsu
^ siinä oli virhe, korjasin ei ti tilalle ei pe.
Mirkka- Ylläpitäjä
Laitatko Mirkka mun nimen jälkeen myös tekstin "ei ti, ei pe"?!
knurmio- Moderaattori
knurmio kirjoitti:Laitatko Mirkka mun nimen jälkeen myös tekstin "ei ti, ei pe"?!
Sorry, laitoin vahingossa Vileenille sun sijaan Mutta etkös sä ole mode, olisit pystynyt vaikka itsekin laittamaan
Mirkka- Ylläpitäjä
Mulle ryhmäjako sopii muuten, mutta ajallisesti ti ja pe ei käy. Lisäksi olen melko riippuvainen autokyydeistä minäkin, lauantaisin helpointa kun pääsis Hannen kyydissä.
yanthu- Maitovarsa
Ti ja pe eivät käy. Ja lauantaisiin kyytiin pääsevät sekä Emmi että Janina.
Hanne Savelainen- Varsa
Marjukalle kaikki käy - toki ti tulisi kaksi tuntia putkeen että pe la ois kivemmat mut jos järjestyy vain tiistaille käy sekin. Ja oon aika buukattu lauantaisin marraskuun alkuun asti ja osaa niistä menoista ei pysty siirtämään jotta varmaan joitain tunteja jäisi siltä ajalta rästeille mut marraskuun alusta pystyn sit pitämään la päivät vapaana tunnille jos se sinne menee.
Marjukka78- Ratsukoulutuksessa
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastustunnit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa