Lauantain 16.10. kokeneet-kolmostason ryhmä klo 13-14!
3 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastustunnit
Sivu 1 / 1
Lauantain 16.10. kokeneet-kolmostason ryhmä klo 13-14!
Yritän lauantai-aamuna startata Onnelin kanssa naapuritallin esteseurakisoissa kaksi ensimmäistä luokkaa. Kisat alkavat klo 9 tai 10 (järjestäjä ei vielä tiennyt), lähtijöitä oli aika paljon ja pyysin saada olla tokan luokan alussa, joten arvon tuntilaiset, onnistuisiko lauantaina siirtää teidän tuntejanne pari tuntia myöhemmäksi? Onko toiveita ajasta? Kisojen aikataulut tulevat perjantaina joten silloin tiedän tarkkaan.
Kirjoitatko tähän jotain jos olet huomannut tämän keskustelun niin mun ei tarvitse soitella kaikkia erikseen läpi, kiitos!
Muoks: ehdotan että tenavaryhmä pidetään omalla paikallaan klo 12-13, oletan ehtiväni siksi takaisin. Kokeneet-kolmostaso olisi sitten tenavien jälkeen klo 13-14 (laitto klo 12-13), sopiiko kaikille?
Kirjoitatko tähän jotain jos olet huomannut tämän keskustelun niin mun ei tarvitse soitella kaikkia erikseen läpi, kiitos!
Muoks: ehdotan että tenavaryhmä pidetään omalla paikallaan klo 12-13, oletan ehtiväni siksi takaisin. Kokeneet-kolmostaso olisi sitten tenavien jälkeen klo 13-14 (laitto klo 12-13), sopiiko kaikille?
Viimeinen muokkaaja, Mirkka pvm Ke Loka 13, 2010 11:43 pm, muokattu 1 kertaa
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Lauantain 16.10. kokeneet-kolmostason ryhmä klo 13-14!
Emmi kirjoitti:16.10 ehkä?
Mun näppiksessä on selvästi joku vika kun se muuttelee mun päivämääriä itsekseen!
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Lauantain 16.10. kokeneet-kolmostason ryhmä klo 13-14!
Sopii hyvin, saakin nukkua aamun!
Hanne Savelainen- Varsa
Similar topics
» Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???
» Perjantain 12.6. klo 19 ryhmä jo klo 18!
» Perjantain 24.2. 18-19 ryhmä
» Itsenäisyyspäivän, eli ensi tiistain 6.12.16 18 ryhmä
» Ilman satulaa-ryhmä
» Perjantain 12.6. klo 19 ryhmä jo klo 18!
» Perjantain 24.2. 18-19 ryhmä
» Itsenäisyyspäivän, eli ensi tiistain 6.12.16 18 ryhmä
» Ilman satulaa-ryhmä
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastustunnit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa