Jontun (Johanna Hakkaraisen) istuntakurssi 17.-18.11.2012 -> AIKATAULU TÄÄLLÄ NYT (SIVULLA 3)
+9
Lallu
Hanne Savelainen
Wilén
Elli
salme lassila
jonttu
Kirsi
evelinda
Mirkka
13 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastustunnit
Sivu 3 / 3
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Jontun (Johanna Hakkaraisen) istuntakurssi 17.-18.11.2012 -> AIKATAULU TÄÄLLÄ NYT (SIVULLA 3)
Vielä yhtä tietoa odottelen, sitten pääsen tekemään aikataulun...
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Jontun (Johanna Hakkaraisen) istuntakurssi 17.-18.11.2012 -> AIKATAULU TÄÄLLÄ NYT (SIVULLA 3)
jaa jaa näin nopeesti nii sunnuntai mulle mahd. aikasin!!!
Taija- Puskapolle
Mä haluaisin kanssa lauantaina mahdollisimman aikaiseen ryhmään ja sunnuntaina Salmen kanssa peräkkäisiin
Wilén- Kouluratojen kunkku
Nyt laitoitte mulla pahan tehtävän... Haastavaa...
Mirkka- Ylläpitäjä
mullakaan ei muuta kun heppatoive onneli ,mutta jos jos jos ei onnistu niin penni sarra tai lotta
Kirsi- Kouluratojen kunkku
Oli käytännössä valmis koko aikataulu niin mun tietokone hävitti sen Tästä ei tule nyt yhtään mitään.
Mirkka- Ylläpitäjä
Mahdoton tehtävä toteuttaa kaikki toiveet (myös ne jotka ei ole täällä); hevostoiveet (pitäis monistaa pari heppaa), aikatoiveet, peräkkäisten ryhmien toiveet, ketkä samassa ryhmässä -toiveet jne... Luovuin jo siitä joka mulla yleensä tärkein kriteeri, eli hevosten hyvinvointi, ettei niiden tarvisi rampata tarhaan ja pois monta kertaa päivässä. Heppojen tarvii nyt joustaa jotta pystyn toteuttamaan ihmisten toiveet edes jotenkin.
Jos tässä on nyt jotain joka on jollekin ihan mahdoton toteuttaa, niin kerro, koitan vielä sumplia, mutta parhaani yritin ja harmaat hiukset sain...
Huom! Nämä ovat tuntien alkamisaikoja, varatkaa riittävästi aikaa likaisten pitkäkarvaisten pihattopollejen hakemiseen, hoitamiseen ja kuntoonlaittoon!
Lauantai
Teoria klo 12.30-13.30
14
Vileeni - Sarra
Elli - Lotta
Titta - Peppi (tai Olli)
Mirkka - Unita (voin vaihtaa heppaa kenen tahansa kanssa!)
15
Hanne - Silmu
Salme - Sarra
Sari - Nelli
Ini - Onneli
16
Marjo - Pulla
Hilma - Paavo
Saara - Nilla
Taija - Minty
17
Kirsi - Onneli
Tiiiiiiiia - Peppi
Oona - Ronja
Mira - Dicey
Tämän jälkeen tapaamme jossain syömässä viim. klo 19 (riippuen siitä minkä ryhmien ratsastajat haluavat mukaan). Paikkaehdotuksia? Ketkä tulossa? Mä tulen ainakin.
Sunnuntai
10.30
Hanne - Silmu
Salme - Sarra
Sari - Nelli
Ini - Onneli
11.30
Vileeni - Sarra
Elli - Lotta
Titta - Peppi (tai Olli)
12.30
Kirsi - Onneli
Tiiiiiiiia - Peppi
Oona - Ronja
Mira - Dicey
13.30
Marjo - Pulla
Hilma - Paavo
Saara - Nilla
Taija - Minty
Tämän jälkeen halukkaat voivat tavata jossain ruokapaikassa viim. klo 15.30 (riippuen siitä minkä ryhmien ratsastajat tulevat mukaan). Mä en pääse kun olen siellä kokouksessa.
Jos tässä on nyt jotain joka on jollekin ihan mahdoton toteuttaa, niin kerro, koitan vielä sumplia, mutta parhaani yritin ja harmaat hiukset sain...
Huom! Nämä ovat tuntien alkamisaikoja, varatkaa riittävästi aikaa likaisten pitkäkarvaisten pihattopollejen hakemiseen, hoitamiseen ja kuntoonlaittoon!
Lauantai
Teoria klo 12.30-13.30
14
Vileeni - Sarra
Elli - Lotta
Titta - Peppi (tai Olli)
15
Hanne - Silmu
Salme - Sarra
Sari - Nelli
Ini - Onneli
16
Marjo - Pulla
Hilma - Paavo
Saara - Nilla
Taija - Minty
17
Kirsi - Onneli
Tiiiiiiiia - Peppi
Oona - Ronja
Mira - Dicey
Tämän jälkeen tapaamme jossain syömässä viim. klo 19 (riippuen siitä minkä ryhmien ratsastajat haluavat mukaan). Paikkaehdotuksia? Ketkä tulossa? Mä tulen ainakin.
Sunnuntai
10.30
Hanne - Silmu
Salme - Sarra
Sari - Nelli
Ini - Onneli
11.30
Vileeni - Sarra
Elli - Lotta
Titta - Peppi (tai Olli)
12.30
Kirsi - Onneli
Tiiiiiiiia - Peppi
Oona - Ronja
Mira - Dicey
13.30
Marjo - Pulla
Hilma - Paavo
Saara - Nilla
Taija - Minty
Tämän jälkeen halukkaat voivat tavata jossain ruokapaikassa viim. klo 15.30 (riippuen siitä minkä ryhmien ratsastajat tulevat mukaan). Mä en pääse kun olen siellä kokouksessa.
Viimeinen muokkaaja, Mirkka pvm Pe Marras 16, 2012 9:57 pm, muokattu 1 kertaa
Mirkka- Ylläpitäjä
Mulle käy ainakin hyvin tämä aikataulu. Syömään en valitettavasti kerkeä.
Mirkka, kyllä se kolme i:tä olis riittäny
Tiiia- Puskapolle
Hieno aikataulu!
salme lassila- Puskapolle
hienoa
Kirsi- Kouluratojen kunkku
SUURET KIITOKSET Jontulle istuntakurssin pitämiestä Tuli tuutintäydeltä hienoa henkilökohtaista opastusta kaikille.....
Elli- Puskapolle
Elli kirjoitti:SUURET KIITOKSET Jontulle istuntakurssin pitämiestä Tuli tuutintäydeltä hienoa henkilökohtaista opastusta kaikille.....
Komppendaalit tälle!
Otetaanhan uusiksi joku kerta, jos Jonttu ei menettänyt lopullisesti toivoaan meidän kanssa?
Mirkka- Ylläpitäjä
En tiiä, tultiiin ku kuolleena vikalt tunnilt....
Taija- Puskapolle
Olkaa hyvät, oli kivaa
Voidaan uusia jossain kohtaa, nyt vaan pinnistelette ja treenaatte ensin
Taija, lisää treeniä, ei kohta enää tunnu kuolemalta... x)
Voidaan uusia jossain kohtaa, nyt vaan pinnistelette ja treenaatte ensin
Taija, lisää treeniä, ei kohta enää tunnu kuolemalta... x)
jonttu- Puskapolle
Mitäköhän mä tein väärin, kun tunnit eivät tuntuneet erityisen rankoilta, eikä ole mikään paikka yhtään kipeä nyt jälkeenpäin?
Mirkka- Ylläpitäjä
Jippii. Mä pääsen tänään jo kyykkyyn. Eikä hengittäminen enää satu vatsaan!
salme lassila- Puskapolle
Mullaki löytyy edistystä --> pystyn jo juoksee ilman että sattuu lonkkiinn ja reisiin. Oli se kyllä aika jännää ku me vaa hiljaa ravattii ympäri kenttää ja yritettiin tehä suunilleen mitä pyydettin. Ja tässä tulos:''pelkkiä'' kipeitä lihaksia:) mut kiitos mun puolesta kans (ja hilman ja saaran) jontulle!!
Taija- Puskapolle
Mirkka, ehkä sulla on vaan niin kova kunto x)
sun pitäs pystyä ratsastamaan niin, että keskittyisit vaan siihen omaan olemiseen etkä mihinkään muuhun (eli hevoseen). sitten kun riittävästi kuvittelet istuvas jumppapallon päällä jalat levällään ja varpaat irti lattiasta aina hepan selässä ollessas ja vahdit sitä selän asentoa ja reisi/polvi-puristusta niin kyllä ne vatsalihakset tulee ihan varmaan kipeeks
pysyitkö perässä?
sun pitäs pystyä ratsastamaan niin, että keskittyisit vaan siihen omaan olemiseen etkä mihinkään muuhun (eli hevoseen). sitten kun riittävästi kuvittelet istuvas jumppapallon päällä jalat levällään ja varpaat irti lattiasta aina hepan selässä ollessas ja vahdit sitä selän asentoa ja reisi/polvi-puristusta niin kyllä ne vatsalihakset tulee ihan varmaan kipeeks
pysyitkö perässä?
jonttu- Puskapolle
^Paremmin kuin siellä hepan selässä Thanks! Pitänee mennä Onnelilla jolla olen nyt mennyt eniten ja kulkee niin kuin haluan ilman että teen juurikaan mitään. Muilla tulee liikaa tarve läpiratsastaa ne ja korjata kaikki tunneilla näkemäni virheet niillä, kun kerran selässä olen .
Mirkka- Ylläpitäjä
Kiitos Jontulle, oli hyviä neuvoja! Empä oo ennen joutunut olemaan sen takia töissä haukottelematta, kun haukotus sattui vatsalihaksiin. Ei oikeestaan muuten ollu kipee.
Salme mennään sinne 15.12. pilatekseen (?)
Salme mennään sinne 15.12. pilatekseen (?)
Olis tosi kiva tulla sinne pilatekseen, mutta kun meillä nyt rakennetaan niin lastenhoito kaatuu yksin mun harteille ja noita "pakollisiakin" menoja on ihan liikaa niin ei pysty haalimaan enempää.
Mirkka- Ylläpitäjä
Musta tulee ihanan lapinkoiravauvan leikkiäiti 14.12 mä en malta lähtee!!!
jonttu- Puskapolle
Kiitos vielä Jonttu siitä kurssista tuli opittua paljon !
onskuponsku- Ratsukoulutuksessa
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Jontun tehokkaat yksityistunnit ja pienryhmätunnit istunnasta ym. vakiratsastajille alehintaan
» ESTE- JA AGILITYHARJOITUSKISAT 13.5.2012 -> TULOKSET TÄÄLLÄ NYT!
» Jontun istuntatunti
» Jontun istuntatuntimahdollisuuksia kesällä 2013
» Huomisen 7.12. aikataulu estekisoissa ja pikkujouluissa talkoileville
» ESTE- JA AGILITYHARJOITUSKISAT 13.5.2012 -> TULOKSET TÄÄLLÄ NYT!
» Jontun istuntatunti
» Jontun istuntatuntimahdollisuuksia kesällä 2013
» Huomisen 7.12. aikataulu estekisoissa ja pikkujouluissa talkoileville
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastustunnit
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa