Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa...
3 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastustunnit
Sivu 1 / 1
Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa...
...muistathan ilmoittaa siitä sääntöjemme mukaisesti viimeistään NELJÄ VIIKKOA ENNEN SARJALIPUN TAI KAUSIKORTIN LOPPUMISTA! Muuten pidämme ratsastuspaikkasi sinulle edelleen varattuna!
Kausikorttilaisen tulee olla siis jo ilmoittanut jos ei jatka, jos joku on unohtanut niin nyt heti tieto Mirkalle.
Sarjalippulaiset pitäkää itse kirjaa koska lippunne loppuu ja ilmoittakaa viimeistään neljä viikkoa ennen jos ette jatka ryhmässä heti seuraavalla viikolla suoraan!
Kausikorttilaisen tulee olla siis jo ilmoittanut jos ei jatka, jos joku on unohtanut niin nyt heti tieto Mirkalle.
Sarjalippulaiset pitäkää itse kirjaa koska lippunne loppuu ja ilmoittakaa viimeistään neljä viikkoa ennen jos ette jatka ryhmässä heti seuraavalla viikolla suoraan!
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa...
Koskeeko tämä sama aika niitä, jotka haluavat vaihtaa ryhmää? Eivät siis lopettaa tunneilla käymistä, vaan vain siirtyä toiseen ryhmään.
diome- Ylläpitäjä
Vs: Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa...
Ei koske. Ryhmää voi aina vaihtaa kun vaan on tilaa jossain muualla.
Mirkka- Ylläpitäjä
Kiitokset vastauksesta.
diome- Ylläpitäjä
Heti kun mulle selviää mun uudet työkuviot, toivottavasti huomenna, niin pitää Mirkka katsoa mikä on mulle järkevin vaihtoehto!
Emmi- Mestariratsu
Similar topics
» Kutsu esteratsastuksen harjoituskilpailuihin 30.5.2010
» Käyttöluokkakisat marraskuussa 2010
» Keskivauhtimaasto talvella 2010
» Kilpailukutsu kouluratsastuksen harjoituskilpailuihin 11.4.2010
» Estekisojen 30.5.2010 tulokset
» Käyttöluokkakisat marraskuussa 2010
» Keskivauhtimaasto talvella 2010
» Kilpailukutsu kouluratsastuksen harjoituskilpailuihin 11.4.2010
» Estekisojen 30.5.2010 tulokset
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastustunnit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa