Virtuaalinen tarinatallipäivyri
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa...

3 posters

Siirry alas

Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa... Empty Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa...

Viesti kirjoittaja Mirkka Ma Joulu 14, 2009 3:57 pm

...muistathan ilmoittaa siitä sääntöjemme mukaisesti viimeistään NELJÄ VIIKKOA ENNEN SARJALIPUN TAI KAUSIKORTIN LOPPUMISTA! Muuten pidämme ratsastuspaikkasi sinulle edelleen varattuna!

Kausikorttilaisen tulee olla siis jo ilmoittanut jos ei jatka, jos joku on unohtanut niin nyt heti tieto Mirkalle.

Sarjalippulaiset pitäkää itse kirjaa koska lippunne loppuu ja ilmoittakaa viimeistään neljä viikkoa ennen jos ette jatka ryhmässä heti seuraavalla viikolla suoraan!

Mirkka
Ylläpitäjä

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa... Empty Vs: Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa...

Viesti kirjoittaja diome Ti Joulu 15, 2009 12:06 pm

Koskeeko tämä sama aika niitä, jotka haluavat vaihtaa ryhmää? Eivät siis lopettaa tunneilla käymistä, vaan vain siirtyä toiseen ryhmään.
diome
diome
Ylläpitäjä

Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa... Empty Vs: Jos ET jatka sarjalippuasi enää 2010 vuoden alusta tai lopetat vakitunnit sarjalipun loppuessa...

Viesti kirjoittaja Mirkka Ti Joulu 15, 2009 12:31 pm

Ei koske. Ryhmää voi aina vaihtaa kun vaan on tilaa jossain muualla.

Mirkka
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja diome Ti Joulu 15, 2009 1:09 pm

Kiitokset vastauksesta.Smile
diome
diome
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja Emmi Ti Joulu 15, 2009 7:46 pm

Heti kun mulle selviää mun uudet työkuviot, toivottavasti huomenna, niin pitää Mirkka katsoa mikä on mulle järkevin vaihtoehto!
Emmi
Emmi
Mestariratsu
Mestariratsu

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa