Keskivauhtimaasto talvella 2010
+2
Wilén
Mirkka
6 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Maastoretket
Sivu 1 / 1
Keskivauhtimaasto talvella 2010
Keskivauhtista maastoa kyselty, pidetään kun ryhmä on täynnä, ilmoittaudu Mirkalle!
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Keskivauhtimaasto talvella 2010
Mäkin voisin lähtee täysii maastoon ennen pikkujouluja!
Emmi- Mestariratsu
Heh, Eve taitaa edelleen olla ainoo keskivauhtimaastolla. Ehkä mie pysyisin vaik Pullan selässä täysivauhtimaastossa, mut pysyiskö Pulla teidän muiden perässä? ;-)
evelinda- Puskapolle
Voisin vielä lisätä edelliseen, että jos pidetään taas pikkujoulut toukokuussa, niin sinne maastoon ei tuu sit niin kiire, kun on jo valosampaa.
Emmi- Mestariratsu
Hahhah Emmi.
Pulla pysyi viimeksi hyvin perässä, oli ihan innoissaan kun sai laukkailla. Lumi oli tosin niin syvää että jossain vaiheessa tuli hyytyminen...
Pulla pysyi viimeksi hyvin perässä, oli ihan innoissaan kun sai laukkailla. Lumi oli tosin niin syvää että jossain vaiheessa tuli hyytyminen...
Wilén- Kouluratojen kunkku
Mä haluun ehdottomasti mukaan maastoon..ja vauhti on se,mikä on...yritetään pysyä kyydissä...
knurmio- Moderaattori
Mä tahdon kanssa mukaan! Mitä kattaa "keskivauhti"? Kai se mulle kävis. Jos vähän sais laukata kuitenkin Olisko tää tarkoitus järjestää viikolla vai viikonloppuna?
jii- Ratsukoulutuksessa
Similar topics
» Hiihtoratsastusta ja pulkka-ajoa talvella 2011
» Hiihtoratsastusta ja pulkka-ajoa talvella 2012
» Käyttöluokkakisat marraskuussa 2010
» 2 tunnin maastoissa tilaa la 27.3. ja su 28.3.2010
» Kahden tunnin keskivauhtimaastoa toivottu su 4.4.2010
» Hiihtoratsastusta ja pulkka-ajoa talvella 2012
» Käyttöluokkakisat marraskuussa 2010
» 2 tunnin maastoissa tilaa la 27.3. ja su 28.3.2010
» Kahden tunnin keskivauhtimaastoa toivottu su 4.4.2010
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Maastoretket
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa