AIKUISTEN PIKKUJOULUT JA TIPPUMISBIBBALOT 13.12.
+4
salme lassila
jonttu
diome
Mirkka
8 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Muut tiedotukset
Sivu 1 / 1
AIKUISTEN PIKKUJOULUT JA TIPPUMISBIBBALOT 13.12.
Grillikodassa klo 18 alkaen.
Nyyttärit, kirjoita tähän alle mitä tuot niin kaikki eivät tuo samaa. Ja tuothan tippumispullosi jos et ole vielä tuonut... (vinkki: sidukka ja ööli taitaa olla suositumpaa kuin jalostetummat...)
Jos haluatte saunaan ja kylpytynnytriin (haluatteko?) niin tarvitisisin muutaman henkilön avuksi lämmittämään niitä aamupäivästä alkaen.
Ilmoittautumiset tähän topiciin.
Nyyttärit, kirjoita tähän alle mitä tuot niin kaikki eivät tuo samaa. Ja tuothan tippumispullosi jos et ole vielä tuonut... (vinkki: sidukka ja ööli taitaa olla suositumpaa kuin jalostetummat...)
Jos haluatte saunaan ja kylpytynnytriin (haluatteko?) niin tarvitisisin muutaman henkilön avuksi lämmittämään niitä aamupäivästä alkaen.
Ilmoittautumiset tähän topiciin.
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: AIKUISTEN PIKKUJOULUT JA TIPPUMISBIBBALOT 13.12.
Elina ja Jussi tulossa, jospa vaihteeksi me tuotaisiin makkaraa. Vai onko jotain erityisiä muita tarpeita?
Sauna ainakin olisi kiva, tarjoudun vapaaehtoiseksi sitä lämmittämään. Kylpytynnyrikin voisi onnistua, kunhan saa taas vähän opastusta asiaan (ainakin kertausluontoisesti).
Sauna ainakin olisi kiva, tarjoudun vapaaehtoiseksi sitä lämmittämään. Kylpytynnyrikin voisi onnistua, kunhan saa taas vähän opastusta asiaan (ainakin kertausluontoisesti).
diome- Ylläpitäjä
ehdotan, että aloitat laittamalla sanomalehtiä ja halkoja piipusta sisään ja sen jälkeen heittelet sinne palavia tulitikkuja toivoen, että piipussa syttyisi ja se lämpiäisi..
sitten tunnin yritettyäsi koitat sytyttää sieltä pesän puolelta
eikö?
sitten tunnin yritettyäsi koitat sytyttää sieltä pesän puolelta
eikö?
jonttu- Puskapolle
Kerran yritettiin sitä Jussin kanssa. Mirkkakin tuli avuksi, mutta Hessu vasta sai sytytysnesteen voimin asian hoidettua. Itse asiassa oli tuo vuosi sitten pikkujouluihin...
Meidän kyydissä pääsee mennen tullen, aikatauluista vähän riippuen. Helsingin suuntaan tai suunnasta (Pähkinärinteessä Vantaalla asutaan).
Meidän kyydissä pääsee mennen tullen, aikatauluista vähän riippuen. Helsingin suuntaan tai suunnasta (Pähkinärinteessä Vantaalla asutaan).
diome- Ylläpitäjä
Jontun ohjeisiin vielä lisäisin, että kun olet heitellyt sitä roinaa piippuun tunnin-pari, niin yritä saada lehdet, puut ja sytykkeet pois piipusta ja aloita alusta
Mä olen tietenkin taas ihan muualla kuin näissä pikkujouluissa Mutta pitäkäähän hauskaa kylvyllä tai ilman..
Mä olen tietenkin taas ihan muualla kuin näissä pikkujouluissa Mutta pitäkäähän hauskaa kylvyllä tai ilman..
salme lassila- Puskapolle
Mä vaadin, että keväällä sitten pidetään uudet bileet, niin mä voin tulla maksaan velkani! Nimittäin aikanaan tipuin Diceyltä kun mentiin ilman satulaa (tuli sellainen läheltä piti törmäys Viivin ja Pennin kanssa), nousin selkään niin nopeesti takas kun ehdin ja käskin vaan Viivin olla visusti hiljaa Mutta koska oon parempi juomaan kuin leipomaan kakkua, niin nyt kun ikä riittää jo aikuisten juhliin, niin voin tulla maksamaan velkani
Emmi- Mestariratsu
Olen tulossa bibbaloihin. Voisin tuoda tullessani maisseja ja vaikka chipsejä.
Saunaan haluaisin todella mielelläni, mutta myös kylpytynnyriin, jos joku muu kerran sen lämmittää (eli ilmeisesti Elina ja Jussi...Kiitos!)
Lotte muuten puheli, että olisi mahdollisesti myös tulossa bibbaloihin, muttei ole tänne mitään asiasta ilmoittanut.
Saunaan haluaisin todella mielelläni, mutta myös kylpytynnyriin, jos joku muu kerran sen lämmittää (eli ilmeisesti Elina ja Jussi...Kiitos!)
Lotte muuten puheli, että olisi mahdollisesti myös tulossa bibbaloihin, muttei ole tänne mitään asiasta ilmoittanut.
knurmio- Moderaattori
Minäkin tulossa bibbaloihin ja tuon mukanani juustoa ja patonkia. Kylpytynnyria voisi kokeilla, mutta ei minusta(kaan) ole sen lämmittäjäsi. Edelleen kiitokset Elinalle ja Jussille lämmittämisestä.
Hanne Savelainen- Varsa
Hauskaa oli, kiitoksia taas järjestämisestä Mirkalle ja muille hyvästä seurasta!
Kylpytynnyrin "padassa" oli lunta, joka sitten suli vedeksi... Ja pelättiin, ettei koko hommasta tule mitään. Mutta Mirkka imeytti sen räsyihin ja saatiin tynnyri lämpenemään.
Kylpytynnyrin "padassa" oli lunta, joka sitten suli vedeksi... Ja pelättiin, ettei koko hommasta tule mitään. Mutta Mirkka imeytti sen räsyihin ja saatiin tynnyri lämpenemään.
diome- Ylläpitäjä
suurkiitokset elinalle ja jussille koko päivän urakoinnista jonka ansiosta me kaikki saimme nauttia kuumasta kylvystä ja hyvistä löylyista! kiitos kaikille hyvistä ruuista ja hauskasta seurasta!
Mirkka- Ylläpitäjä
Elli kiittää myös kaikkia mukavasta illasta, ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi!
Kylpytynnyri oli mukava kokemus, lämpimässä vedessä oli mukava lillua kun vastapainona viileähkö ilma.
Kylpytynnyri oli mukava kokemus, lämpimässä vedessä oli mukava lillua kun vastapainona viileähkö ilma.
Elli- Puskapolle
Kiitokset myös minun puolestani mukavasta illasta!
knurmio- Moderaattori
Similar topics
» LASTEN PIKKUJOULUT 13.12.
» Aikuisten hepparetkipäivä
» Pikkujoulut 2010 -> LA 29.1.2011, ILMOITTAUDU PIAN!!!
» Aikuisten tutustu hevoseen ja ratsastukseen -päivä
» Kesän 2020 aikuisten alkeiskurssit ja takaisin satulaan -kurssit.
» Aikuisten hepparetkipäivä
» Pikkujoulut 2010 -> LA 29.1.2011, ILMOITTAUDU PIAN!!!
» Aikuisten tutustu hevoseen ja ratsastukseen -päivä
» Kesän 2020 aikuisten alkeiskurssit ja takaisin satulaan -kurssit.
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Muut tiedotukset
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa