Teoria hevosen käsittelystä, oppimisesta, vaistoista, elekielestä ym. 2.12. klo 17-18, KAIKKI MUKAAN!
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Teoriatunnit
Sivu 1 / 1
Teoria hevosen käsittelystä, oppimisesta, vaistoista, elekielestä ym. 2.12. klo 17-18, KAIKKI MUKAAN!
Tämä on keskiviikon alkeiskurssin kakkosteoria, mutta muutkin kiinnostuneet voivat ilmoittautua mukaan. Hinta vakkareilta 10 €, muilta 15 €. Alkeiskurssin hintaan tämä on jo laskettu mukaan.
Mulle käyviä aikoja ovat esim:
ti-pe klo 17-18
to klo 19-20
la klo 14
Mitkä noista teille sopisivat?
Teoria pidetään taukotuvassa, ja mukaan saa ottaa kysymyksiä ja aiheita, joita haluaa käsitellä.
Mulle käyviä aikoja ovat esim:
ti-pe klo 17-18
to klo 19-20
la klo 14
Mitkä noista teille sopisivat?
Teoria pidetään taukotuvassa, ja mukaan saa ottaa kysymyksiä ja aiheita, joita haluaa käsitellä.
Viimeinen muokkaaja, Mirkka pvm Ti Joulu 01, 2015 11:31 am, muokattu 2 kertaa
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Teoria hevosen käsittelystä, oppimisesta, vaistoista, elekielestä ym. 2.12. klo 17-18, KAIKKI MUKAAN!
Hei
sofialle käy ke 11.11 klo 17-18 ja tod.näk. myös to 12.11. klo 19-20.
Tiina
sofialle käy ke 11.11 klo 17-18 ja tod.näk. myös to 12.11. klo 19-20.
Tiina
TiinaMarjukka- Vierailija
Vs: Teoria hevosen käsittelystä, oppimisesta, vaistoista, elekielestä ym. 2.12. klo 17-18, KAIKKI MUKAAN!
Hei!
Ronjalle kävisi esim ti 10.11
klo 17.00
T: Markku Kotilainen
Ronjalle kävisi esim ti 10.11
klo 17.00
T: Markku Kotilainen
Markku Kotilainen- Vierailija
Miten tuo to 12.11. klo 19-20, kävisikö se kaikille?
Mirkka- Ylläpitäjä
teoria
Tuo torstai 12.11. ei valitettavasti käy mulle. Muut ajat käyvät! T: Jessica
Jessica Knuuti- Vierailija
Sovittiin tänään, että to 19.11. klo 19-20 olisi teoria. Ilmoita pian, jos se EI käy, niin säädetään vielä. Muussa tapauksessa pidetään silloin!
Mirkka- Ylläpitäjä
HUOM. KAIKKI! to 19.11. ei käynyt Sadulle, ja tunnilla puhuttiin että pidetään ke 25.11., MUTTA kun pääsin kalenterin ääreen, huomasin että olen ottanut sinne jo ylimääräisen ratsastusryhmän, joten yhä pitää siirtää
Ehdotelkaa mitkä ajat kävisivät teille!
Ehdotelkaa mitkä ajat kävisivät teille!
Mirkka- Ylläpitäjä
Jos ei saada sovittua uutta aikaa nopeammin, niin pidetään sitten ke 2.12. klo 17-18. Mutta jos löytyy kaikille sopiva aika aiemmin, niin pidän mieluusti. Ehdotelkaa!
Mirkka- Ylläpitäjä
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Teoriatunnit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa