Rauhallinen maasto
+2
saleh
Mirkka
6 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Maastoretket
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Rauhallinen maasto
Rauhallinen maastoryhmä kaipailee vielä muutamaa osallistujaa, ja sitten sovitaan päivä ja menoksi! Ilmoittaudu pian Mirkalle.
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Rauhallinen maasto
Lauralle sopii lokakuussa ke - su 15.-19.10. Mikä tahansa kellonaika sekä pe 31.10. (Klo 15-) + marraskuun eka viikonloppu. T. Sari
saleh- Ratsukoulutuksessa
Mikä Jontulle kävisi vetopäiväksi? Entä muille osallistujille?
Mirkka- Ylläpitäjä
Marjutille kävisi syyslomaviikolla ma-to (13-16.10) ja kellonaika mikä vain. T. Susan
susa.boma@gmail.com- Maitovarsa
Rauhallinen maasto
Inkalle ja minulle käy alkavalla viikolla tiistaista torstaihin mikä aika tahansa. Reko
Reko- Varsa
Mulle käy arkisin vaan viiden jälkeen ja vkloppuisin mihin aikaan vaan paitsi ensi viikon lauantai 18.10 . T. Irina
Rituko- Varsa
Valitettavasti arki-illat on jo pimeitä Joku 16-18 aika vielä käy, sen myöhemmät ei enää.
Kun tulee 5-7 henkilöä jolle sopii sama päivä ja aika, niin eka ryhmä lähtee. Kootaan sitten seuraavaa niille joille se aika ei käy.
Kun tulee 5-7 henkilöä jolle sopii sama päivä ja aika, niin eka ryhmä lähtee. Kootaan sitten seuraavaa niille joille se aika ei käy.
Mirkka- Ylläpitäjä
Sit tarvii vaan laittaa sulle heppa valmiiksi, mutta sehän on vaan järjestelykysymys.
Mirkka- Ylläpitäjä
Mullehan ei käy 13-15.10, mut mites torstai 16.10 sopiko se kaikille (^kommenteista päätellen pitäis käydä, miten Irina?) ? k 16-18 ?
jonttu- Puskapolle
Inkalle ja mulle käy torstai 16-18, mutta tunti alkaa sitten heti päälle?
Reko- Varsa
Joo kyllä se näillä näkymin sopii. Mä tänää vielä kysyn lastenvahdilta käykö sille ja ilmotan tänne sit. Mut eiks meil oo torstaina oma tunti vai jatketaanko se heti perään?
Rituko- Varsa
Aika rankka kyllä ratsastaa kolme tuntia, mutta jos meinaatte että jaksatte, niin voidaan toteuttaa
Mirkka- Ylläpitäjä
Mä en älynnyt että teillä on myös viikkotunti torstaisin ehkä toi on vähän huono yhtälö (+ kuka pukee ja riisuu ne kaikki hevoset siinä maaston ja tunnin välissä). Mulle sopis myös su 26.10 tai su 2.11 (<- pitää viel tarkistaa että lapsi voi mennä mummilleen).
jonttu- Puskapolle
Siihen perään sellanen rento ilman satulaa tunti? mut kyl toi 26.10 sunnuntai passais mulle myös.
Rituko- Varsa
Moi Inkalle ja minulle ei sunnuntai 26.10. käy. Reko
2.11. sunnuntai kyllä käy.
2.11. sunnuntai kyllä käy.
Reko- Varsa
Lauralle käy siis to 16.10. ja su 2.11. Sunnuntai 26.10. ei käy.
saleh- Ratsukoulutuksessa
Pidetään torstaina 16.10. klo 16-18, kun se näyttäisi olevan ainoa aika, kun kaikki pääsevät yhtä aikaa. Eli laitumelta haku alkaa klo 15. Näillä näkymin lähdössä Irina, Laura, Inka, Reijo ja Marjut. Perukaa pian mulle suoraan puhelimitse, jos ette pääse!
1-2 osallistujaa mahtuu vielä mukaan. Ilmoittautumiset mulle puhelimitse.
1-2 osallistujaa mahtuu vielä mukaan. Ilmoittautumiset mulle puhelimitse.
Mirkka- Ylläpitäjä
Nyt KOKO torstain ryhmä on ilmoittautunut maastoon
Sellainen tuli mieleen, että voisi olla sekä ihmisten, että hevosten kannalta järkevintä niin päin, että ensin mentäisiin kentällä tunti, ja sitten vasta kahdeksi tunniksi maastoon. Hevoset olisivat maastossa rauhallisempia mentyään ensin kentällä, ja ratsastajat jaksaisivat keskittyä opetukseen paremmin kuin jo kaksi tuntia ratsastettuaan.
Itse en ehdi kolmeksi tuntia pitämään, eikä myöskään Jonttu, mutta Oona (16 v.) pääsisi. Oona on joka tapauksessa lähdössä maastoon toiseksi vetäjäksi peränpitäjäksi, koska teitä on niin iso ryhmä. Jonttu voisi sitten jatkaa kentällä vielä hetken heti paikalle tultuaan, ennen lähtöä jos tarvitsee.
Kysymykset kuuluvat siis:
-pääsettekö paikalle jo klo 14 (kaikki muut paitsi Irina)?
-onko kaikille ok, jos tunnin kentällä pitää alaikäinen, mutta kylläkin osaava Oona?
Vastatkaa tänne ketkä tämän huomaavat, soittelen muita läpi huomenna aamupäivällä.
Sellainen tuli mieleen, että voisi olla sekä ihmisten, että hevosten kannalta järkevintä niin päin, että ensin mentäisiin kentällä tunti, ja sitten vasta kahdeksi tunniksi maastoon. Hevoset olisivat maastossa rauhallisempia mentyään ensin kentällä, ja ratsastajat jaksaisivat keskittyä opetukseen paremmin kuin jo kaksi tuntia ratsastettuaan.
Itse en ehdi kolmeksi tuntia pitämään, eikä myöskään Jonttu, mutta Oona (16 v.) pääsisi. Oona on joka tapauksessa lähdössä maastoon toiseksi vetäjäksi peränpitäjäksi, koska teitä on niin iso ryhmä. Jonttu voisi sitten jatkaa kentällä vielä hetken heti paikalle tultuaan, ennen lähtöä jos tarvitsee.
Kysymykset kuuluvat siis:
-pääsettekö paikalle jo klo 14 (kaikki muut paitsi Irina)?
-onko kaikille ok, jos tunnin kentällä pitää alaikäinen, mutta kylläkin osaava Oona?
Vastatkaa tänne ketkä tämän huomaavat, soittelen muita läpi huomenna aamupäivällä.
Mirkka- Ylläpitäjä
Voi että kun olikin mukavaa! Kolme tuntia menoa ja kroppa kiittää. Kiitos oonalle! Oli mahtavan hauska tunti ja sit vaan keskivauhti maastoa odotellessa ;D
Rituko- Varsa
Inka ja Reko kiittelevät mukavasta maastoretkestä. Minulla kyllä oli tänä aamuna vaikeuksia jalkojen käynnistymisen kanssa, mutta hengissä selvittiin. Sitä se teettää, kun käy liian harvoin ratsastamassa. Reko
Reko- Varsa
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Rauhallinen maasto la 26.4.
» Keskivauhti-rauhallinen maasto maanantaina 31.5.2011
» Harjoittelumaastosta kiinnostuneet
» 2 TUNNIN ALOITTELIJOIDEN KÄYNTIMAASTOA TOIVOTTU
» Vauhdikkaasta maastosta kiinnostuneet
» Keskivauhti-rauhallinen maasto maanantaina 31.5.2011
» Harjoittelumaastosta kiinnostuneet
» 2 TUNNIN ALOITTELIJOIDEN KÄYNTIMAASTOA TOIVOTTU
» Vauhdikkaasta maastosta kiinnostuneet
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Maastoretket
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa