Viimeinen mahdollisuus vaikuttaa kesän 2012 leiritarjontaan!
+3
Wilén
Oona
Mirkka
7 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastusleirit
Sivu 1 / 1
Viimeinen mahdollisuus vaikuttaa kesän 2012 leiritarjontaan!
Kesän 2012 leirien ajankohdat päätetään lähipäivinä, jos haluat vaikuttaa niihin, kerro toiveesi pian!
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Viimeinen mahdollisuus vaikuttaa kesän 2012 leiritarjontaan!
Saako maastoilupainotteinen leiri lisää kannatusta? Kuusi leiriläistä pitäisi saada kasaan.
Mirkka- Ylläpitäjä
Olisiko lisää K-25:ia tulossa leirille?
Mirkka- Ylläpitäjä
Olisko K25-leiri taas vloppu? Tai muutoin toivon elokuuta, tod. näk. töissä kesä-heinäkuun. Mulle ehkä sopis paremmin pe-su leiri, mutta jos on viikkoleiri niin päätetään ajankohta pian, työhaastattelu puolentoista viikon päästä. Niin voisin jo luetella mun menot siellä
Emmi- Mestariratsu
K -25 leiri on sellainen minkä te haluatte sen olevan
Mirkka- Ylläpitäjä
Joo, katotaan mitä muut varttuneemmat vastailee Tajusin tosin, että eihän mulla oo sit hevosta millä ratsastaa :'( Ja oon siis tod.näk koko kesän Helsingissä, joten siinä mielessä budjetille ehkä sopis paremmi vloppuleiri, kun kuitenkin haluan sitten tunneillekin. Mutta jos on aikuisleiri niin tuskin raaskin jäädä poiskaan, vaikka se oliskin viikon. Elliii, Tuulaa, Evee, Katariina, Hannele jne mitä mieltä?
Emmi- Mestariratsu
Juu, tästä olikin puhetta viikko sitten tunnilla. Silloin ehdottelin Mirkkalle aikuispäiväleiriä eli luultavasti jotain kesälauantaita, jolloin maastoiltaisiin ja sitten illalla mentäisiin paljuun ym. Tämän kannalla olisin ehkä ensisijaisesti, mutta miksei viikonloppuleirikin. Mulle sopiva ajankohta olisi varmaankin heinäkuun puolen välin/loppupuolen ja elokuun puolen välin paikkeilla....
knurmio- Moderaattori
Eve mukana K-25 leirillä. Viikonloput pääsääntöisesti vapaat, loman aloitan viikko juhannuksen jälkeen ja kestää kolme viikkoa. Silloin pystyn osallistuun myöss viikolla tapahtuvaan leiritoimintaan.
evelinda- Puskapolle
Tahtoo mukaan
Viikonloppuleiri olis kiva, käy viikkokin ja samalla kaavalla kuin viimeksi siis omatoimileiri.....
Viikonloppuleiri olis kiva, käy viikkokin ja samalla kaavalla kuin viimeksi siis omatoimileiri.....
Elli- Puskapolle
Samalla kaavalla ja syssymmällä ku kaikki on jo palannu lomilta on mun ehdotus, niin kliffaa oli viimekesänä.
Wilén- Kouluratojen kunkku
Laittakaapas omatoimileiristä oma keskustelu pystyyn, niin tämä ketju saa jatkua yleisempänä
Mirkka- Ylläpitäjä
Similar topics
» KESÄN 2012 OHJELMA:
» Kesän 2012 leireillä vielä muutama vapaa paikka!
» Etätyö- vauvanhoito- tms. mahdollisuus vanhemmille lapsen ratsastustunnin aikana
» Kesän 2021 päiväleirit
» Kesän 2011 ratsastusleirit
» Kesän 2012 leireillä vielä muutama vapaa paikka!
» Etätyö- vauvanhoito- tms. mahdollisuus vanhemmille lapsen ratsastustunnin aikana
» Kesän 2021 päiväleirit
» Kesän 2011 ratsastusleirit
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastusleirit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa