Virtuaalinen tarinatallipäivyri
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shettikset

2 posters

Siirry alas

Shettikset Empty Shettikset

Viesti kirjoittaja Shettis La Tammi 01, 2011 11:08 pm

Mulla on sellanen kysymys että voisinko vielä mennä shettiksillä kun ole 152cm pitkä ja painan 34kg. kysymys on tärkeä! vastatkaa! Neutral

Shettis
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Shettikset Empty Vs: Shettikset

Viesti kirjoittaja Mirkka Su Tammi 02, 2011 1:23 am

Alat pituutesi puolesta olemaan jo yli shettiskoon, mutta painon puolesta ei ongelmaa, joten voit vielä välillä yli metrin korkuisella ja vankalla shettiksellä mennä, mutta siirtyminen isompiin on jo valitettavasti edessä.

Mirkka
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja Shettis Su Tammi 02, 2011 10:57 am

Eli voisin mennä vielä Paavolla ja Nillalla mutta en esim. Mintillä? Kiitos vastauksista!

Shettis
Vierailija

Viesti kirjoittaja Mirkka Su Tammi 02, 2011 8:03 pm

Riippuu myös mittasuhteistasi, siis onko sinulla suhteessa pitkät vai lyhyet jalat.

Minty on virallisesti mitattu syksyllä, ja on 101 cm korkea sekä vankkarakenteinen.

Dicey on 100 cm ja erittäin vankka.

Nilla ja Paavo ovat vähän korkeampia mutta vastaavasti vähän kevytrakenteisempia.

Itse olen 158,5 cm pitkä ja kunhan pidän painoni alle 50 kg:ssä pystyn koulutusmielessä menemään kaikilla shettiksillämme, mutta en tietenkään tuolla painolla ole kyydissä pitkiä aikoja kerrallaan, vain 15-20 minuuttia.

Jalkojen pituuskaan ei ole ongelma jos tasapaino on hyvin hallussa. Tapauskohtaisia siis nämä rajat.

Mirkka
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja sv Ke Tammi 01, 2014 11:21 pm

pystynkö menemään kenelläkään millitallin shettiksillä, olen 159cm ja painan 55kg
itse ajattelin kyllä että en varmaan voi mennä ja siis ehkä olen alottamassa millitallilla.

sv
Maitovarsa
Maitovarsa

Viesti kirjoittaja Mirkka Su Loka 26, 2014 12:19 am

Valitettavasti olet jo kasvanut yli shettiskoon. Toki voit vielä esim. ohjasajaa, ajaa, harrastaa poniagilityä ym. hauskaa niiden kanssa.

Mirkka
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa