Virtuaalinen tarinatallipäivyri
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hoitamisesta

+6
GD
Hilla
Julle
Karkki
diome
Tea
10 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Hoitamisesta Empty Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Sara F Ke Maalis 26, 2008 3:04 pm

Mitkä
kuuluu hoitajan tehtäviin? Miten voi siis ylipäätään aloittaa hoitamisen ja täytyykö käydä kysymässä
vai sähköpostilla tms?

Sara F
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Tea Ke Maalis 26, 2008 5:19 pm

Mirkka kirjoittanut jutun tohon Ilmotus juttuihin, siellä lukee vaatimukset. Mut voinpas slti kertoa että tehtäviimme kuuluu hoitsusta ja kakkos hoitsusta huolehtiminen. niiden kamat ja ratsastajien auttaminen. tarhan siivousta ja muissa hommissa auttelua. mee kattoo mitä mirkka on kirjottanut!
Tea
Tea
Mestariratsu
Mestariratsu


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja diome Ma Maalis 31, 2008 11:45 am

Hoitajatilanne näkyy nyt vain rekisteröityneille (pyynnöstä muutettu asetuksia). Kannattaa ottaa Mirkkaan yhteyttä sähköpostilla, puhelimitse tai vaikka käydä kysymässä henkilökohtaisesti. Olettaisin, että Mirkka haluaa joka tapauksessa tutustua hoitajaksi haluavaan ihan naamatusten. Wink Siitä aina näkee enemmän, millainen ihminen on kyseessä.
diome
diome
Ylläpitäjä


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Marzu To Huhti 10, 2008 7:12 pm

siis kysyisin onko Millitallin omistajalla tai henkilökunnalla suosikkihoitajia, kuten joillakin talleilla, joilla olen käynyt? ja millaista hoitaminen Millitallilla on? (erit. hoitajat ja entiset hoitajat vastailkaa)

Marzu
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Tea To Huhti 10, 2008 8:37 pm

Mun mielestä mirkka kohtelee ja kokee kaikki yhtä tärkeinä hoitajina. Hoitaminen millillä on mun mielestä erilaista kuin jossain ratsastuskeskuksissa. Eli me ei syötetä hoitsujamme nameilla täyteen, ja Emme vain siivoa sen karsinaa. Itse tykkään hoitaa millill, koska sielä on kiva ilmapiiri, ja hevoset. Hoitajien hommiin kuuluu sit vähän kaikkee erilaista, hoitsun kamojen huolehtiminen, hoitsuista huolehtiminen, Talli hommissa auttelu ja paljon muuta, mutta vastineksi millil oppii tosi paljon. Voisin miltenpä väittää että meidän hoitajien taitoja ei monilta keskustatallin hoitajilta löydy. Saadaan nimittäin auttaa monissa eri asioissa, ja aina korvaan kantautuu samalla jotain uutta. itse oon hoitanut kohta noin 2 vuotta ja tykännyt olen!
Tea
Tea
Mestariratsu
Mestariratsu


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja nipa Ma Toukokuu 12, 2008 10:14 pm

Olen käynyt kyseisellä tallilla muutaman kerran ja tykkäsin kovasti kun sai itse hoitaa hevosen tunnille.

nipa
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Vieraili Ke Elo 13, 2008 9:43 pm

Joskus ajattelin aloittaa hoitamisen mutta sitten se ajatus jotenkin jäi ja tyydyn vain ratsastamaan. Smile

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Karkki To Loka 09, 2008 1:55 pm

Mä oon koe ajalla, hotaminenn tuntuu mun mielestä tosi mukavalta. Voin sanoa sen verran että kaikki tallihommat oppii aikanaan ja virheistäeikannata suutua tai nolostua, nimittäinvirheistäoppii parhaiten What a Face
Karkki
Karkki
Puskapolle
Puskapolle


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Tea To Loka 09, 2008 2:04 pm

Karkki kirjoitti:.......Voin sanoa sen verran että kaikki tallihommat oppii aikanaan ja virheistäeikannata suutua tai nolostua, nimittäin virheistä oppii parhaiten What a Face

Ihana asenne asioita kohden <3 Niin se nitittäin on, vihreistä tai siis virheistä oppii kaikista paremmin! Laughing
Tea
Tea
Mestariratsu
Mestariratsu


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Julle La Marras 15, 2008 2:18 pm

Mä alotin joskus sata vuotta sitten koeajan no okei sata ja sata vaan kuukausia sitten niin aloitin koeajan ja 28.10.2008 musta tuli virallinen hoitaja. Ja mä oon tykänny ihan kauheesti ja millillä on ihana hoitaa. Razz
Julle
Julle
Kouluratojen kunkku
Kouluratojen kunkku


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Vieraili La Marras 15, 2008 8:20 pm

Tulen huomenna Millille ja kysyn saanko alkaa koehoitajaksi. Mirkka itse pyysi sähköpostissa, oli tainnut nähdä sen mun ilmoituksen.. Jes! Toivottavasti Mirkka on tyytyväinen muhun ja saan jonkun ihanan kultanupun hoitsuksi. Totta; virheistä sitä oppii parhaiten! Laughing

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Julle Ma Helmi 23, 2009 8:09 am

nyt kun oon hoitanu jonkin aikaa niin se on ollu tosi kivaa!
Julle
Julle
Kouluratojen kunkku
Kouluratojen kunkku


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Hilla Ti Helmi 24, 2009 9:44 am

Julle kirjoitti:nyt kun oon hoitanu jonkin aikaa niin se on ollu tosi kivaa!

Se on kivaa. Mun on tehny niin monta kertaa mieli alottaa uudelleen hoitaa, sen jälkeen kun lopetin, mutta aina mul tulee se, et mitä jos mä en pystykkään/jaksakkaan hoitaa ahkerasti, ku mä alan kauheesti stressaamaan sitä, että pitäis käydä kolme kertaa viikossa, vaikka kolme kertaa ei oo todellakaan liikaa vaadittu.. Crying or Very sad
Hilla
Hilla
Puskapolle
Puskapolle


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Julle Pe Helmi 27, 2009 2:49 pm

Hilla kirjoitti:
Julle kirjoitti:nyt kun oon hoitanu jonkin aikaa niin se on ollu tosi kivaa!

Se on kivaa. Mun on tehny niin monta kertaa mieli alottaa uudelleen hoitaa, sen jälkeen kun lopetin, mutta aina mul tulee se, et mitä jos mä en pystykkään/jaksakkaan hoitaa ahkerasti, ku mä alan kauheesti stressaamaan sitä, että pitäis käydä kolme kertaa viikossa, vaikka kolme kertaa ei oo todellakaan liikaa vaadittu.. Crying or Very sad

hö... Crying or Very sad
Julle
Julle
Kouluratojen kunkku
Kouluratojen kunkku


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Vierailija Su Maalis 15, 2009 10:28 am

Hilla kirjoitti:Se on kivaa. Mun on tehny niin monta kertaa mieli alottaa uudelleen hoitaa, sen jälkeen kun lopetin, mutta aina mul tulee se, et mitä jos mä en pystykkään/jaksakkaan hoitaa ahkerasti, ku mä alan kauheesti stressaamaan sitä, että pitäis käydä kolme kertaa viikossa, vaikka kolme kertaa ei oo todellakaan liikaa vaadittu.. Crying or Very sad

Mulla kans sama juttu, sit aina kyytien kanssa saa venkslata. Ja nyt kun kasi loppuu ja pitää siirtyä ysille niin mietityttää ehtiikö sitä lukemaan kokeisiin vai ei vai hätäisesti. Ehkäpä mä ajan sen mopokortin lähiaikoina niin olis ainakin kyytien puolesta helpompaa tulla ja mennä kun se on vaan siitä kiinni toimiiko oma bensalla käyvä poni mitenpäin.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja GD Ma Maalis 16, 2009 12:09 am

Mun mielestä Millillä oli kiva hoitaa! Kivointa oli se että Mirkka aina kehu kun oli ahkera yms, monella tallilla tätä ei kovin harrasteta.. :p Muistan kun joskus aikoja sitten kävin Millitallilla ja luin vanhaa talliraamattua ja sielä oli oikein isolla välillä kirjotetta mm. Kiitos Inka ym, se oikeesti lämmittää ku joku kehuu ja kiittää, inspas tehäkki sit hommat kunnolla.

Tämän jälkeen nimittäin hoidin eräällä " yksityisellä" tallilla ja sielä ei sitten kiitosta herunut, hinkkasit vaikka koko tallin hammasharjalla ja pesit ponin niin että se kiiltää kuin just pesty ja vahattu auto ni ei, oli aina joku huonosti :p

Tulisin ehdottomasti takaisin Millitallille hoitamaan jos voisin! Smile
GD
GD
Puskapolle
Puskapolle


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Mirkka Ti Maalis 17, 2009 3:58 pm

GD kirjoitti:Mun mielestä Millillä oli kiva hoitaa! Kivointa oli se että Mirkka aina kehu kun oli ahkera yms, monella tallilla tätä ei kovin harrasteta.. :p Muistan kun joskus aikoja sitten kävin Millitallilla ja luin vanhaa talliraamattua ja sielä oli oikein isolla välillä kirjotetta mm. Kiitos Inka ym, se oikeesti lämmittää ku joku kehuu ja kiittää, inspas tehäkki sit hommat kunnolla.

...

Tulisin ehdottomasti takaisin Millitallille hoitamaan jos voisin! Smile

Kiitos Inka, tällainen palaute lämmittää sydäntä sunny .

Mirkka
Ylläpitäjä


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja GD Ke Maalis 18, 2009 1:25 pm

Hah kiitos itelles ;D pitäis tulla joku päivä käymää tunnilla, ois nii kiva nähdä millaista siellä on nykyään! Smile
GD
GD
Puskapolle
Puskapolle


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Julle Ma Maalis 23, 2009 6:17 pm

Se on kyll oikeesti totta mitä GD (inka) sano. Mirkka on niin ihana tallin omistaja, se osaa kehua ja kaikkea muuta mitä täydellinen tallin omistajan pitää ollakin (: Mun mielestä mirkka on just sellanen (: Se osaa kehua,mutta myös sanoa joka on väärin joka on mun mielestä tosi hyvä asia (:
Julle
Julle
Kouluratojen kunkku
Kouluratojen kunkku


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja GD Su Maalis 29, 2009 8:39 pm

en tienny missä kysyy mutta onko Nipsulla omaa keskustelu juttua? en ainakaan löytänyt... Very Happy
GD
GD
Puskapolle
Puskapolle


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Emmi Su Maalis 29, 2009 8:53 pm

Ei sillä taida olla, mutta saahan sillekin perustaa Smile
Emmi
Emmi
Mestariratsu
Mestariratsu


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja GD Su Maalis 29, 2009 11:28 pm

en ainakaa mä osannu Very Happy
GD
GD
Puskapolle
Puskapolle


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja diome Ma Maalis 30, 2009 7:14 pm

Muistaakseni kirjoitin yleiseen keskusteluun jotain ohjeita viestien kirjoittamisesta. Mutta "new topic" on se, mitä klikkaamalla saa tehtyä uuden ketjun.Wink

"Post reply" on vastauksiin. "New topic" lukee ainakin tässä pikavastausta rustatessa ketjun yläreunassa vasemmalla.
diome
diome
Ylläpitäjä


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Tiiia Ke Kesä 17, 2009 9:53 pm

Mulla ja Kirsillä alkoi maanantaina koeaika, ja tässä vaiheessa voi jo sanoo että on kivaa (: Ei tarvii niitä hommia painaa 24/7, vaan voi aluks tehä jonkun verran, ja sitte voi tehä jonkun aikaa jotain muuta, ja sitte taas hommia Very Happy Mut nytte tulee toi pentu taloon, ni mitenköhän jää aikaa sille, hoitamiseen ja kouluun ? Shocked
Tiiia
Tiiia
Puskapolle
Puskapolle


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja salme lassila Ke Kesä 17, 2009 10:18 pm

Tiia kirjoitti:Mulla ja Kirsillä alkoi maanantaina koeaika, ja tässä vaiheessa voi jo sanoo että on kivaa (: Ei tarvii niitä hommia painaa 24/7, vaan voi aluks tehä jonkun verran, ja sitte voi tehä jonkun aikaa jotain muuta, ja sitte taas hommia Very Happy Mut nytte tulee toi pentu taloon, ni mitenköhän jää aikaa sille, hoitamiseen ja kouluun ? Shocked

Otat pikkuhaukun mukaan tallille. Menee kaks kärpästä yhdellä iskulla Very Happy

salme lassila
Puskapolle
Puskapolle


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitamisesta Empty Vs: Hoitamisesta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa