Kerho jatkuu 12.9.
+2
Hilla
Tea
6 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Millitallin hevostaitokerho
Sivu 1 / 1
Kerho jatkuu 12.9.
Elikkäs taas ihanan muistini vuoksi tulee tänne hiukan jälkijunassa mainosta...
Eli kerho jatkuu nytten "syyskautena" lauantaisin, klo 15.30-17.00 (Millitallilla). Kerhoa vetää ainakin alkuun ainoastaan minä (Tea), mutta katsotaan jos jostain löytyisi kiinostunut kaveri toiseksi ohjaajaksi!
Kerho tarkoitettu siis yli 7 vuotiaille hevoshöperöille. Syksyn ohjelma määräytyy kerholaisten taitojen mukaan, ja voihan kertoja soveltaa aina niin, että jokaisen tasoisella on jotain opittavaa ja "haastetta" kerhokertoina.
Kerhossa kävijöiden täytyisi ainoastaan liittyä 4H-liiton jäseneksi, josta löytyy lisää tietoa 4H:n sivuilta.(http://www.vihdin4h.net)
Siis kaikki kerhosta kiinostuneet Lauantaina paikalle puoli neljäksi!
T:Tea
Eli kerho jatkuu nytten "syyskautena" lauantaisin, klo 15.30-17.00 (Millitallilla). Kerhoa vetää ainakin alkuun ainoastaan minä (Tea), mutta katsotaan jos jostain löytyisi kiinostunut kaveri toiseksi ohjaajaksi!
Kerho tarkoitettu siis yli 7 vuotiaille hevoshöperöille. Syksyn ohjelma määräytyy kerholaisten taitojen mukaan, ja voihan kertoja soveltaa aina niin, että jokaisen tasoisella on jotain opittavaa ja "haastetta" kerhokertoina.
Kerhossa kävijöiden täytyisi ainoastaan liittyä 4H-liiton jäseneksi, josta löytyy lisää tietoa 4H:n sivuilta.(http://www.vihdin4h.net)
Siis kaikki kerhosta kiinostuneet Lauantaina paikalle puoli neljäksi!
T:Tea
Tea- Mestariratsu
Vs: Kerho jatkuu 12.9.
koska muutan ihan pian, niin en pääse pitämään sitä joka lauantai!!Tea kirjoitti:.. Kerhoa vetää ainakin alkuun ainoastaan minä (Tea),
Hilla- Puskapolle
Nyt meillä on kerhossa lähinnä 7-10 vuotiaita, ei tallilla käyviä, joiden kaa on aloitettu ihan alkeisista.
Tea- Mestariratsu
Ok. Siinä tapauksessa jos jollekin kerralle tarvitset apuopettajaa niin lähetä viestiä.
diome- Ylläpitäjä
Kerholle tarvittaisiin toinen ihan virallinen vetäjä nyt kun Hilla muuttaa!
Mirkka- Ylläpitäjä
En valitettavasti pysty lupaamaan, että olisin lauantaisin paikalla joka kerta. Eli minusta ei olisi toiseksi vakituiseksi ohjaajaksi. Satunnaista apua pystyn kyllä tarjoamaan.
diome- Ylläpitäjä
Tarkoittaako "yli 7-vuotiaille" että 7-vuotiaat saavat osallistua, vai vasta 8-vuotiaat?
Mirkka- Ylläpitäjä
mä oon ymmärtäny sen niin että lukuun otetaan myös 7-vuotiaat, niinhän se yleensä on, että jos on yli jotaki, ni se jotakikin lasketaan mukaan!!
Hilla- Puskapolle
Noin mäkin sen ymmärtäisin miten Hilla! Koska oishan se muuten vähän sellasta "lälläslää 7-vuotiaat, tässä huvikseen mainitaan teidän ikä, mut ette te nyt oikeesti vielä pääse"
Emmi- Mestariratsu
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Millitallin hevostaitokerho
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa