Neljän tunnin maasto 30.8.
+4
jonttu
Kirsi
Johanna
Mirkka
8 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Maastoretket
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Neljän tunnin maasto 30.8.
Nyt on lyöty tämän ajankohta lukkoon, Jonttu tekee tän opinnäytetyönään joten Jontun ope tulee myös mukaan. Laitto alkaa klo 10.
VARMISTAKAA ilmoittautuneet osallistumisenne mahdollisimman pian Mirkalle ja kertokaa jos ette pääsekään jotta voin antaa paikkoja pois jos joku ilmoittautuneista ei pääse tuolloin!
VARMISTAKAA ilmoittautuneet osallistumisenne mahdollisimman pian Mirkalle ja kertokaa jos ette pääsekään jotta voin antaa paikkoja pois jos joku ilmoittautuneista ei pääse tuolloin!
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Neljän tunnin maasto 30.8.
Emilia ja Johanna on edelleen kiinnostuneita, jos vaan mahdutaan joukkoon ja jos vaan toinen mahtuu, vedetään sitä kuuluisaa pitkää tikkua
Johanna- Varsa
Mukana olette molemmat jos vain kaikki hepat pysyvät terveinä.
Mirkka- Ylläpitäjä
Olen monelta kuullut ,että vaelluksella ois uittoa ?
Kirsi- Kouluratojen kunkku
Tarkoitus on taas kysyä uittorannan omistajilta saako siellä käydä
Mirkka- Ylläpitäjä
Onkos muilla ennakko Heppatoiveita? Mul on Lotta ja Silmu, mutta luulen et lottaan mul ei ole mahiksia kun sielä on sen verran aikuisii mut silmu kelpaisi hyvin =)
Tea- Mestariratsu
Toki toiveita löytyy...aina...Menisin kovin mielelläni Nellillä tai Silmulla...ehkä myös Onnelilla (mutta sillä mua ei taideta päästää). Ja ainiin, jos Penni tulee, niin myös sillä voisin mennä...Silmulla oon maastoja eniten kyllä mennyt.
knurmio- Moderaattori
Mut sähän voisit ottaa nellin ja mä silmun *anova viaton ilme* =) Noh, eiköhän päästä hepoista sopuun!
Tea- Mestariratsu
Jontun ope voi varmaan pitää Pullalla huolta peräpäästä
Emmi- Mestariratsu
Mulle keplais kans Onneli En tiiä sit kuinka oikeen uitto sujuis mut jos ei Onneliin niin muuten ihan sama!
Kirsi- Kouluratojen kunkku
Jontun open vaihtoehdot ovat mitä ilmeisimmin Nipsu tai Retu, että jos joku haluaa vaihtaa niitä Pullaan niin on kyllä vähän hullu...
tarkoitan siis, että Pulla on varmastikin miellyttävämpi maastossa, kun ei ole palleja (nipsu), eikä se saa paskahalvausta ekasta isommasta autosta, kun mennään asfaltillakin... (retu)
tarkoitan siis, että Pulla on varmastikin miellyttävämpi maastossa, kun ei ole palleja (nipsu), eikä se saa paskahalvausta ekasta isommasta autosta, kun mennään asfaltillakin... (retu)
jonttu- Puskapolle
häää mitä vikaa pullassa? Takaa todennäköisesti turvallisen ja varman maaston ;D
Tea- Mestariratsu
Kyl mä pullauksella voin mennä jos kukaan ei missään tapauksessa sil halua mennä, vaikka mielummin menisin esim Silmul tai Lotal. Se arvonta juttu kuulostaisi silti ehkä sinäänsä reiluimmalta, koska ei mulkaan mikään varsinainen hinku oo Pullal päästä.
Viimeinen muokkaaja, Tea pvm To Elo 27, 2009 7:41 pm, muokattu 1 kertaa
Tea- Mestariratsu
Mua kyllä pelottaisi enemmän mennä maastoon kenellä tahansa muulla kuin Pullalla! Kun ottaa huomioon että nyt mennään maastoihin joissa ei muuten käydä joten heposet voivat kenties säikähdellä outoja asioita tai intoilla, mutta vaikka muut loikkisivat niin Pulla vaan tuhahtaa ja tallustaa tasaisesti eteenpäin! Pulla on hieman hitaampi kuin muut mutta kaikkein varmin ja säikkymättömin. Sillä saa sitten laukata eniten .
Eiköhän tuosta nyt silloin su-aamuna sopuun päästä??? Kaikkihan eivät edes ole vielä kertoneet kenellä haluavat mennä. Tietysti olisi järkevintä että vireimmät hevoset ottavat ne jotka ihan oikeasti pärjäävät niille kaikissa tilanteissa kun asfalttitieta jossa autot menevät kovaa on aika pitkät pätkät tuolla reitillä (josta syystä emme mielellään ota Retua mukaan).
En usko että Pullaa pelkää kukaan muu kuin Katariina joten kaikkien mielestä arvonta on varmasti ok ja sekin että Katariina ei ole siinä mukana? Vai?
Tai sitten vaihdellaan hevosia välillä? Arvotaan tai sovitaan muutama joka menee Pullalla osan matkaa? Voipi olla myös että joko kokemattomampi haluaakin vaihtaa Pullaan kesken reissun jos ei pärjää omalle hevoselleen/ei uskalla mennä lujaa, eikä halua olla jarruna muille.
Eiköhän tuosta nyt silloin su-aamuna sopuun päästä??? Kaikkihan eivät edes ole vielä kertoneet kenellä haluavat mennä. Tietysti olisi järkevintä että vireimmät hevoset ottavat ne jotka ihan oikeasti pärjäävät niille kaikissa tilanteissa kun asfalttitieta jossa autot menevät kovaa on aika pitkät pätkät tuolla reitillä (josta syystä emme mielellään ota Retua mukaan).
En usko että Pullaa pelkää kukaan muu kuin Katariina joten kaikkien mielestä arvonta on varmasti ok ja sekin että Katariina ei ole siinä mukana? Vai?
Tai sitten vaihdellaan hevosia välillä? Arvotaan tai sovitaan muutama joka menee Pullalla osan matkaa? Voipi olla myös että joko kokemattomampi haluaakin vaihtaa Pullaan kesken reissun jos ei pärjää omalle hevoselleen/ei uskalla mennä lujaa, eikä halua olla jarruna muille.
Mirkka- Ylläpitäjä
Voi, nyt kyllä tekisi mieli käydä halaamassa pullaa. Onneksi pieni poloinen ei tiedä yhtään tästä "salaliitosta"mitä täällä käydään.
Tuo Mirkan ehdotus hevosten vaihtamisesta kesken reissun kuulostaa järkevältä, niin ei tarvitse kenenkään koko matkaa mennä, jos ei halua ja olisi reilua näinollen kaikille.
Itse en kyllä mitenkään pelkää Pullaa, eihän sitä mitenkään voi kun se on tosiaan varma kuin vuori (kröhöm, nimimerkillä esteellä Pullalla lentänyt )
Enemmän pelkään sisäreisieni puolesta. Onnistun aina saamaan hiertymän Pullan satulasta. Ehkä säädän jotenkin jalustimet väärin tai jotain, en tiedä.
Mutta Katariina ehdottomasti mukaan! Kyllä aina sopuun päästään. Ja minun puolesta sinun ei tarvitse osallistua Pulla-arvontaan, jos sellainen järjestetään.
Tuo Mirkan ehdotus hevosten vaihtamisesta kesken reissun kuulostaa järkevältä, niin ei tarvitse kenenkään koko matkaa mennä, jos ei halua ja olisi reilua näinollen kaikille.
Itse en kyllä mitenkään pelkää Pullaa, eihän sitä mitenkään voi kun se on tosiaan varma kuin vuori (kröhöm, nimimerkillä esteellä Pullalla lentänyt )
Enemmän pelkään sisäreisieni puolesta. Onnistun aina saamaan hiertymän Pullan satulasta. Ehkä säädän jotenkin jalustimet väärin tai jotain, en tiedä.
Mutta Katariina ehdottomasti mukaan! Kyllä aina sopuun päästään. Ja minun puolesta sinun ei tarvitse osallistua Pulla-arvontaan, jos sellainen järjestetään.
Johanna- Varsa
Noh, kun on ensimmäisestä ongelmasta päästy, niin pohditaanpas seuraavaa asiaa... Oliskos Mirkalla jaella jotain käytännön vinkkejä maastoa ajatellen, ja haluisitko kertoa onko tuo uittaminen rantavedessä kävelyä vai ihan uitto uittoa??
Tea- Mestariratsu
joo, käytäntöä
Millon pitää olla tallilla?
Omat eväät?Syödäänkö matkalla vai perillä?
Omat juomat?
Omat eväät?Syödäänkö matkalla vai perillä?
Omat juomat?
Wileeni- Vierailija
Jonttu osais paremmin vastailla näihin kysymyksiin kun vetää maaston, huhuu Jonttuuuu!!!
Mirkka- Ylläpitäjä
Uittohan on hoitajien keksimä juttu, mä olen sanonut vain, että lupa rantaan on. Kukaan tuskin haluaa tällä kelillä oikeasti kastua, eli eiköhän se kahlaaminen ole parempi vaihtoehto.
Tallilla pitää olla k 10 sunnuntaina.
Matkalla ei pidetä evästaukoja, eli jos haluaa eväitä tuoda niin maaston jälkeeen sitten
Tallilla pitää olla k 10 sunnuntaina.
Matkalla ei pidetä evästaukoja, eli jos haluaa eväitä tuoda niin maaston jälkeeen sitten
jonttu- Puskapolle
Wileeni kirjoitti:Millon pitää olla tallilla?
Ajan olin muuten kirjoittanut jo tuohon ekaan viestiin kuukausi sitten! Kaikki sitä kyselivät ja arpoivat.
Mirkka- Ylläpitäjä
Miten teillä meni? Harmittaa, etten päässyt, kun parantelin itseäni kotona. Jos saadaan järkättyä uusinta, niin mitä vinkkejä teillä olisi siihen?
knurmio- Moderaattori
Toivottavasti oot jo paranemaan päin!
Reissu meni mielestäni tosi kivasti! Varsinkin se kahlaaminen oli hauskaa ja itselleni ihan uusi kokemus. Oli kiva huomata kun hepat oikeen innostu siitä vedestä pienen alkujännityksen jälkeen
Jos jotain vinkkejä ensi kertaa ajatellen miettii niin joku pieni evästauko siihen reissun puoliväliin vois olla hyvä juttu.
Reissu meni mielestäni tosi kivasti! Varsinkin se kahlaaminen oli hauskaa ja itselleni ihan uusi kokemus. Oli kiva huomata kun hepat oikeen innostu siitä vedestä pienen alkujännityksen jälkeen
Jos jotain vinkkejä ensi kertaa ajatellen miettii niin joku pieni evästauko siihen reissun puoliväliin vois olla hyvä juttu.
Saija- Varsa
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Neljän tunnin vauhdikas maasto su 12.6.2011
» Neljän tunnin maastoa kysytty vielä tälle syksylle
» 2 tunnin maasto sunnuntaina 29.8.
» Su 10.5.2009 olisi tilaa pitää 2 tunnin maasto!
» Rauhallinen maasto la 26.4.
» Neljän tunnin maastoa kysytty vielä tälle syksylle
» 2 tunnin maasto sunnuntaina 29.8.
» Su 10.5.2009 olisi tilaa pitää 2 tunnin maasto!
» Rauhallinen maasto la 26.4.
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Maastoretket
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa