Basti
3 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Kysymykset
Sivu 1 / 1
Basti
Voi että tuntui mahtavalta nähdä Bastin kuvia.Se aikoinaan oli ensimmäinen poni jolla ratsastin.Millitallin väelle paljon jaksamista edelleen paras talli millä olen koskaan käynyt.Silloin olitte vielä ylöjärvellä ja tallin suokeista jäi mieleen viekku ja tietysti ihanan tulinen Sally <3
Mirkalle paljon terveisiä.
Bastille isot rapsutukset.
Mirkalle paljon terveisiä.
Bastille isot rapsutukset.
Roksu- Vierailija
Vs: Basti
Oon ehkä hieman vainoharhanen, kun ensin mietin, että "ei hitto uus keskustel Bastista... Mirkkakin on kirjottanu. NYT SE ON KUOLLU!!" Mut sit perään "no olis Mirkan pakko ollu laittaa viestiä jos näin olis!"
Teräsmummo, joka mun mielessäni tuntuu kuolevan useemmin mitä vanhemmaks tulee.
Teräsmummo, joka mun mielessäni tuntuu kuolevan useemmin mitä vanhemmaks tulee.
Emmi- Mestariratsu
Jaana olin alkeiskurssilla aikoinaan.Meillä oli tunnin lauantaisin aamupäivällä.Sally oli silloin tunneilla kanssa joskus.Tästä tosin on aikaa jestas soikoon 16vuotta ellei enemmän Mirka on sulla uskomaton muisti jos mut vielä muistat.Olin tallilla paljon muutenkin kun vain tunnilla tosin mulla ei ollu hoitohevosta,mutta olin kaikessa muussa mukana.
Edelleenkin toitotan Millitallille mahtava kiitos kaikesta opetuksesta siellä opittiin alkeet nyt kouluttelen omaa hevosta
Edelleenkin toitotan Millitallille mahtava kiitos kaikesta opetuksesta siellä opittiin alkeet nyt kouluttelen omaa hevosta
Roksu- Vierailija
Moikka
Olisinkohan ollut 7-9v ahkera neiti.Bastilta tipuin useesti kun en osannu niin pienissä askeleissa istua.Olin meidän porukan pienin.
Olisinkohan ollut 7-9v ahkera neiti.Bastilta tipuin useesti kun en osannu niin pienissä askeleissa istua.Olin meidän porukan pienin.
Roksu- Vierailija
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Kysymykset
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa