Minna Lindströmin kurssista kiinnostuneita?
+5
jonttu
diome
Shadow
GD
Mirkka
9 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Teoriatunnit
Sivu 1 / 1
Minna Lindströmin kurssista kiinnostuneita?
Olen alustavasti kysellyt hevoskouluttaja Minna Lindströmiltä tulisiko hän meille pitämään päivän kurssin hevosten käsittelystä pehmein koulutuksellisin keinoin, löytyykö kiinnostuneita osanottajia? Tarkoitus olisi opetella hieman "vaativampia" asioita eli ei sitä peruskäsittelyä jota oppii tekemällä tallihommia päivittäin, vaan päästä siitä eteenpäin, esim. miten saa hevosen seisomaan raspatessa pää paikoillaan, miten poisopetetaan huonoja jo opittuja tapoja, varsojen ja nuorten hevosten koulutusta, piikkikammoisen siedättämistä rokottamiseen, ongelmaisemman opettamistä kengitykseen ym.
Tässä hänen kotisivunsa: www.brannland.fi
Tässä hänen kotisivunsa: www.brannland.fi
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: Minna Lindströmin kurssista kiinnostuneita?
Jos "ulkotallilaiset" on tervetulleita oisin kiinnostunut! ;o
GD- Puskapolle
Ehdottomasti kiinnostunut!
Koska saa tulla?
Koska saa tulla?
Shadow- Puskapolle
Joo, olemme Jussin kanssa hyvin kiinnostuneita!
diome- Ylläpitäjä
Mä oon kans kiinnostunut. Alkaa vaan täyttyä uhkaavasti kaikki kesän viikonloput.. Mutta ilman muuta mukana jos pääsee ja kalenteriin käy.
salme lassila- Puskapolle
Similar topics
» Onko inteeniivialkeiskurssista kiinnostuneita kesällä 2016?
» Ensiapukursseista kiinnostuneita? Jos tulisi tarpeeksi osanottajia, niin voitaisiin järjestää meille omat kurssit
» Ensiapukursseista kiinnostuneita? Jos tulisi tarpeeksi osanottajia, niin voitaisiin järjestää meille omat kurssit
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Teoriatunnit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa