HIIHTORATSASTUSTA, YLEISÖN PYYNNÖSTÄ KOLMANNEN KERRAN LA 14.3. KLO 14-15
+3
Tea
diome
Mirkka
7 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Muut tiedotukset
Sivu 1 / 1
HIIHTORATSASTUSTA, YLEISÖN PYYNNÖSTÄ KOLMANNEN KERRAN LA 14.3. KLO 14-15
Vielä kerran toivottu hiihtoratsastusta, eli mahdollisuus kokeilla lauantaina 14.3. klo 14-15.
Hinta:
-hoitajat jotka ratsastavat vakituiseen 10,-
-vakituntilaiset ja ei-vakiratsastajahoitajat 15,-,
-ei-vakiratsastajat 20,-
Pääset siis taitojesi mukaan sekä hiihtämään että vetämään.
Jos sinulla on omat laskettulusukset tai jopa ylimääräisiä kotona tuo mukaasi, sillä niillä on paljon helpompi pysyä pystyssä kuin minareilla. Meillä muutamat minarit joita saa lainata.
Ilmoittaudu Mirkalle tai tähän topiciin.
Hinta:
-hoitajat jotka ratsastavat vakituiseen 10,-
-vakituntilaiset ja ei-vakiratsastajahoitajat 15,-,
-ei-vakiratsastajat 20,-
Pääset siis taitojesi mukaan sekä hiihtämään että vetämään.
Jos sinulla on omat laskettulusukset tai jopa ylimääräisiä kotona tuo mukaasi, sillä niillä on paljon helpompi pysyä pystyssä kuin minareilla. Meillä muutamat minarit joita saa lainata.
Ilmoittaudu Mirkalle tai tähän topiciin.
Viimeinen muokkaaja, Mirkka pvm To Maalis 12, 2009 1:08 pm, muokattu 5 kertaa
Mirkka- Ylläpitäjä
Vs: HIIHTORATSASTUSTA, YLEISÖN PYYNNÖSTÄ KOLMANNEN KERRAN LA 14.3. KLO 14-15
Meillä ei ole minkäänlaisia suksia, enkä ole itse ollut suksilla sitten 17-vuotiaana käydyn jälkikurssin (opiskeltiin eläinten lumijälkiä Ilomantsin metsissä). Mutta tuota olisi hauska tulla katsomaan.
diome- Ylläpitäjä
Ja arvatkaa kuka on just tolloin jeminan riparijuhlis! Noo, viime vuonna pääsin kokeilemaan, sillon Hanna meille tämän ihanan kokemuksen veti, että kaikki kokeilkemaan, muistan vieläkin sen vauhdin tunteen!
Tea- Mestariratsu
Pakko omasta kokemuksesta sanoa, etten suosittele tätä kenellekkään, joka on muutenkin onneton suksien kanssa Mun äiti on ollut kilpahiihtäjä (jollain aluetasolla ehkä), mut tää omena on pudonnu niin kauas puusta. Joskus tullut hiihtoratsastusta kokeiltua, mutta ei ollut mua varten.
^^ Kuunnelkaa siis enempi Teaa kuin mua, ei ole tarkoitus ketään pelotella, ehkä vain tuoda mukaan vähän realismia ;D
Kenellä hepoilla vedetään?
^^ Kuunnelkaa siis enempi Teaa kuin mua, ei ole tarkoitus ketään pelotella, ehkä vain tuoda mukaan vähän realismia ;D
Kenellä hepoilla vedetään?
Emmi- Mestariratsu
Iik, haluaisin ehdottomasti kokeilla hiihtoratsastusta! Luin siitä Lohjan paikallislehdestä, ja innostuin heti. Mutta, mutta...mulla on lauantaina kaverin häät klo 15.30, joten nyt tuskailen, että ehdinkö hiihtoratsastamaan tuolloin (normaalille tunnille tuun tietysti)...luultavasti en....tosi harmi...löytyiskö muuta aikaa...???
knurmio- Moderaattori
Täytyy kysyä Jontulta löytyykö häneltä muuta aikaa. Ja laskettelusuksien kanssa pärjää kyllä onnettomampikin hiihtäjä, minarit sensijaan ovat aika kiikkerät.
Mirkka- Ylläpitäjä
Okei, se oli siis aikanaan niiden minareiden vika!
Emmi- Mestariratsu
Ähää... Meillä ei oo suksia... Äiti yrittää houkutella lumilaudalla mukaan ei kyllä tulis mitään jos mä hevosen perässä menisisin lumilaudalla.. Mä oon kerran ollu kattomassa sellasta sillä vanhalla tallilla millä ratsastin. Niin mun iskä oli suksilla kun yks ratsastuksenopettaja + sen hevonen veti sitä. ja oli kyllä hienon näköstä!!
Julle- Kouluratojen kunkku
mulle vähän surkeasti käy muut ajat nyt tulevina 3na vloppuna, kun on 1.3 ja 7.3 kouluvalkut nurmijärvellä (ja ryhmien aikataulut epäselvät vielä) ja sitten jotain työvuoroa ja tunteja liikaa..
jonttu- Puskapolle
Liti lupasi että voisi pitää hiihtoratsastusta taas lauantain 7.3. klo 13-14 jos saadaan ryhmä kasaan eli nyt kaikki jotka eivät päässeet viimeksi tulemaan, ilmoittautukaa Mirkalle pian!
Samalla myös mahdollista ajaa ponilla ja pulkalla, ja jos hiihtäjät, ponit ja pulkat pysyvät ruodussa ja pystyssä pääsee pellollekin kokeilemaan.
Laskettelusukset ovat parhaat (ja jos kotoa löytyy useammat laskettelukamat niin ota mukaan ja lainaa muillekin), murtsikoitakin on joku käyttänyt (omalla riskillä, en korvaa jos menevät poikki mutta ei ole kyllä kertaakaan menneet) ja meiltä saa minareita, joilla ei kyllä ole niin helppo pysyä pystyssä.
Samalla myös mahdollista ajaa ponilla ja pulkalla, ja jos hiihtäjät, ponit ja pulkat pysyvät ruodussa ja pystyssä pääsee pellollekin kokeilemaan.
Laskettelusukset ovat parhaat (ja jos kotoa löytyy useammat laskettelukamat niin ota mukaan ja lainaa muillekin), murtsikoitakin on joku käyttänyt (omalla riskillä, en korvaa jos menevät poikki mutta ei ole kyllä kertaakaan menneet) ja meiltä saa minareita, joilla ei kyllä ole niin helppo pysyä pystyssä.
Mirkka- Ylläpitäjä
Muuten tulisin taas avustamaan/katsomaan, mutta pitää nähdä ensin mikä on se hevostaiturikurssin aikataulu. Alkaa nimittäin juuri tuona päivänä.
diome- Ylläpitäjä
hevostaiturit k 18 vasta:)
jonttu- Puskapolle
Niinpä näkyy, tuli kurssimeili tänään. Siinä tapauksessa voisin ehtiä tallille.
Pitää vielä jutella Jussin kanssa, että mitä hän haluaa lauantaina tehdä.
Pitää vielä jutella Jussin kanssa, että mitä hän haluaa lauantaina tehdä.
diome- Ylläpitäjä
Ilmoittaudun tuohon hiihtoratsastukseen! Yritän vielä muistaa soittaa Mirkka sulle huomen asiasta.
knurmio- Moderaattori
Nostelen tätä kun vieläkin toivottiin hiihtoa, eli lauantaina pääsee taas kokeilemaan!
Mirkka- Ylläpitäjä
HUOMIO, HIIHTORATSATUS LAUANTAINA VASTA KLO 14-15!!
Vielä mahtuu muutama mukaan!
Vielä mahtuu muutama mukaan!
Mirkka- Ylläpitäjä
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Muut tiedotukset
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa