Aamu- tai päiväratsastusryhmät
4 posters
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastustunnit
Sivu 1 / 1
Aamu- tai päiväratsastusryhmät
Jonttu voisi alkaa vetää ratsastusryhmiä aamulla tai päivällä jos tarvetta olisi. Siitä voisi tehdä myös mm. 1,5 tunnin tehotunnin. Ilmoittele Mirkalle jos kiinnostaa!
Mirkka- Ylläpitäjä
Päiväratsastusryhmä.
Minua kiinnostaisi arkena päiväsaikaan järjestetty tunti. Kun olen ravintolassa töissä, niin vuorot tuppaa olemaan hyvin iltapainotteisia. Vaikka laitan työtoiveisiin aina että tiistaille aamuvuoroa, niin aina välillä on kuitenkin laitettu iltavuoroa ja on kurjaa töiden takia jättää ratsastustuntia väliin. Jos tunti olisi puolenpäivän tienoilla, viimeistään 14-15, niin ehtisin vielä töihin iltavuoroon. Etenkin kun vuodenvaihteessa vaihdan ehkä ravintolaan joka on myöhempään auki, niin iltavuorokin alkaa myöhemmin. Ja aamupäiviä on helpompi saada töistä vapaaksi kuin iltoja:) Tosin ihan aamutunnille en ehkä pysty vääntäytymään, jos työvuoro esim 02 asti...
jii- Ratsukoulutuksessa
Vs: Aamu- tai päiväratsastusryhmät
Nyt ei ole kukaan muu kysellyt, mutta pidetään mielessä ja toivotaan että muitakin halukkaita ilmaantuu.
Mirkka- Ylläpitäjä
No odotellaan jos kiinnostuneita löytyy, ja olen kuitenkin viihtynyt tiistain ryhmässä niin ei sinänsä ole siitä kiirettä pois:)
Mulla on pari ratsastavaa kaveria, jotka myös tekee vuorotyötä. Voisin heitäkin sitten kysellä mukaan tuollaiseen päiväryhmään. Mikä on ryhmän minimikoko että se toteutetaan/ onko mahdollista ratsastaa pienemmässä ryhmässä hieman korkeammalla hinnalla? Paljonkohan maksaisi tunti kahdelle tai kolmelle?
Mulla on pari ratsastavaa kaveria, jotka myös tekee vuorotyötä. Voisin heitäkin sitten kysellä mukaan tuollaiseen päiväryhmään. Mikä on ryhmän minimikoko että se toteutetaan/ onko mahdollista ratsastaa pienemmässä ryhmässä hieman korkeammalla hinnalla? Paljonkohan maksaisi tunti kahdelle tai kolmelle?
jii- Ratsukoulutuksessa
mä kyllä mielelllään pitäisin pienryhmiä! mirkkaaa... ?
jonttu- Puskapolle
Normiryhmän minimikoko on 4 henkilöä. Siitä pienemmät ryhmät maksavat yksityistunnin hinnan (50 €) + lisäksi irtotunnin hinta (25 €) jokaisesta osallistujasta. Eli jos osallitujia on kaksi niin tunnin hinta on yhteensä 75 € joka jaettuna kahdelle on 37,50 € henkilöltä ja jos osallistujia on kolme niin hinta on 100 € eli 33,33 € henkilöltä.
Mirkka- Ylläpitäjä
Mirkka kirjoitti:Nyt ei ole kukaan muu kysellyt, mutta pidetään mielessä ja toivotaan että muitakin halukkaita ilmaantuu.
Moi,
siinä vaiheessa ku Eve palautuu "oikeisiin" töihin, niin voi olla tarvetta aamuratsastukselle ku mun työ on pääasiassa kolmivuorotyötä. Mut enpä usko että ainakaan tämän vuoden puolella menen töihin.. Ellei ole superpakko.
Ja voihan se olla, että jos ei salibandyn kans alkeiskurssia seuraava ryhmä käykään yksiin, niin sit kans olis hinkua aamuratsastukseen. Olettaen että joku kyttää 2v Ukon perään, eli jos saan lastenhoitajaa kaivettua jostain tänne ettei tuo pieni ole ihan hukassa ja jaloissa pyörimässä.
evelinda- Puskapolle
Virtuaalinen tarinatallipäivyri :: Myös rekisteröitymättömille käyttäjille näkyvät palstat :: Ratsastustunnit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa