Virtuaalinen tarinatallipäivyri
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

+3
Emmi
knurmio
Mirkka
7 posters

Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja Mirkka La Syys 05, 2015 8:42 pm

Tällä hetkellä kolmostaso-kokeneet ryhmät on aika epätasaiset tasoiltaan. Voi olla, että päivien ja aikojen puitteissa mikään muu jako ei tule onnistumaan, mutta yrittänyttä ei laiteta, joten kopasen kepillä jäätä, että saataisko ryhmät tasoiltaan tasaisemmiksi. Se olisi kaikkien etu. Jos ei onnistu, niin ei onnistu, sit mennään tällä jaolla ja pärjäillään.

Mun toive siitä ketä olisi samoissa ryhmissä, olisi tämä:

Kokeneet:

Raisa
Roosa R
Roosa K
Katariina ei ti, ei pe
Hanne
Vileeni ei ti, ei pe
Taija kaikki käy
Emmi ei pe, ti vain jos saisi kyydin joltain pk-seudulta
Eeva kaikki käy


Kolmostasoiset:

Janina ei ti, ei pe
Marika ei pe, ei la
Marjukka kaikki käy, ti jo yksi tunti
Inka
Elsa ei ti, ei la
Anni
Pinja


Aikavaihtoehdot ovat ti 19, pe 18 ja la 11. Kommentoikaa tänne alle VAIN NE AJAT, JOTKA _EIVÄT_ KÄY, niin muokkaan tiedot nimesi perään. Sit katsotaan saisiko teitä paremmin tasoryhmiin, vai ei.

Helpoiten tämä muuten onnistuisi, jos Marikalle ja Janinalle sattuisi sopimaan perjantain ryhmä, silloin vaihtoja ei tulisi juurikaan (paitsi parin hoitajan osalta lisäksi, joille se on helppoa).


Viimeinen muokkaaja, Mirkka pvm To Syys 17, 2015 8:48 pm, muokattu 8 kertaa

Mirkka
Ylläpitäjä


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja knurmio Su Syys 06, 2015 9:56 am

Tiistai ja perjantai ei käy (kuten tiesitkin, mutta muille)
knurmio
knurmio
Moderaattori


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja knurmio Su Syys 06, 2015 9:57 am

Niin siis Katariina kirjoitti tuon edellisen..
knurmio
knurmio
Moderaattori


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja Emmi Su Syys 06, 2015 10:14 am

Ikävä kyllä mullekin lauantai ainoa hyvä. (Tai periaatteessa viikolla klo 19, jos on joku Helsingistä kulkeva, jonka kyytiin pääsis.)
Emmi
Emmi
Mestariratsu
Mestariratsu


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja Emmi Su Syys 06, 2015 6:05 pm

Tarkennus et myös pe vaan klo 19 (en ehdi kuudeks lähes koskaan), kävis. Ja silloinkin mieluummin jos muita kulkijoita. Mutta aikavaihtoehto tais olla vaan klo 18 siinä.
Emmi
Emmi
Mestariratsu
Mestariratsu


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja Mirkka Su Syys 06, 2015 6:27 pm

^ siinä oli virhe, korjasin ei ti tilalle ei pe.

Mirkka
Ylläpitäjä


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja knurmio Su Syys 06, 2015 8:57 pm

Laitatko Mirkka mun nimen jälkeen myös tekstin "ei ti, ei pe"?!
knurmio
knurmio
Moderaattori


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja Mirkka Su Syys 06, 2015 10:36 pm

knurmio kirjoitti:Laitatko Mirkka mun nimen jälkeen myös tekstin "ei ti, ei pe"?!

Sorry, laitoin vahingossa Vileenille sun sijaan Smile Mutta etkös sä ole mode, olisit pystynyt vaikka itsekin laittamaan Wink

Mirkka
Ylläpitäjä


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja yanthu Su Syys 06, 2015 11:23 pm

Mulle ryhmäjako sopii muuten, mutta ajallisesti ti ja pe ei käy. Sad Lisäksi olen melko riippuvainen autokyydeistä minäkin, lauantaisin helpointa kun pääsis Hannen kyydissä.
yanthu
yanthu
Maitovarsa
Maitovarsa


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja Hanne Savelainen Ma Syys 07, 2015 2:13 pm

Ti ja pe eivät käy. Ja lauantaisiin kyytiin pääsevät sekä Emmi että Janina.

Hanne Savelainen
Varsa
Varsa


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja Elsa2002 Ma Syys 07, 2015 9:58 pm

Mulle ei käy ti eikä la. T. Elsa

Elsa2002
Maitovarsa
Maitovarsa


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja Marjukka78 Ke Syys 09, 2015 10:30 pm

Marjukalle kaikki käy - toki ti tulisi kaksi tuntia putkeen että pe la ois kivemmat mut jos järjestyy vain tiistaille käy sekin. Ja oon aika buukattu lauantaisin marraskuun alkuun asti ja osaa niistä menoista ei pysty siirtämään jotta varmaan joitain tunteja jäisi siltä ajalta rästeille mut marraskuun alusta pystyn sit pitämään la päivät vapaana tunnille jos se sinne menee.
Marjukka78
Marjukka78
Ratsukoulutuksessa
Ratsukoulutuksessa


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako??? Empty Vs: Kolmostaso-kokeneet uusi tasojako???

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa