Virtuaalinen tarinatallipäivyri
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille

5 posters

Siirry alas

Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille Empty Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille

Viesti kirjoittaja Mirkka La Toukokuu 16, 2009 4:45 pm

OHJEITA KISOIHIN TULIJOILLE:


Sovi muiden samalla hevosella ratsastavien kanssa kuka hoitaa minkäkin tehtävän, kuka pesee varusteet (edellisenä päivänä), kuka letittää / selvittää jouhet, kuka tuo selvitysaineen vai ostatteko kimppaan, kuka vaihtaa huovan ja kuka tuo sen viikon sisällä kisoista pestynä ja VALKOISENA Mirkalle takaisin.

Ole paikalla viimeistään niin että ehdit HYVIN hoitaa ja laittaa hevosesi kisakuntoon. Siihen kuluu aikaa 1-2 tuntia. Viimeistään kuitenkin puoli tuntia ennen kisojen alkua jotta ehdit sopia aikataulut ja aloittaa tehtäväsi kisoissa.

Sovi viimeistään puoli tuntia ennen kisojen alkua kaikkien samaan tehtävään osallistuvien kanssa kuka hoitaa tehtävää minkäkin luokan tai verryttelyn aikana ja sovita hevosesi laitto sen mukaan. Hevosen voi laittaa etukäteen valmiiksi ja jättää seisomaan riimu päässään ohjat kieputettuina tai ilman suitsia. Kaiken aikaa on oltava joku hoitamassa jokaista hommaa.

Ole valmiina verryttelyn alkaessa, hevosen tulee olla alkukävelty kentän ulkopuolella (vähintään 5 min.), satulavyö kiristetty, jalustimet sovitettu ja verryttelyn valvoja tarkistanut hevosen.

Seuraa aikatauluja. Ne voivat olla myöhässä ja joskus jopa etuajassa Smile

Kisojen jälkeen on vielä paljon tehtävää jotta paikat saadaan kuntoon ja hevoset hyvin hoidettua. Varaa runsaasti aikaa tehtäväsi lopettamiseen, tavaroiden paikoilleen laittamiseen, radan purkamiseen, hevosen hoitoon (hieronta, venyttely, elektrolyytit, kuivatus, loimitus, jalkojen kylmäys, varusteiden siistiminen, huovan vaihto jne.).




TEHTÄVÄT KISOISSA


Huolehtikaa ja sopikaa keskenänne etukäteen niin että AINA on VÄHINTÄÄN yksi henkilö hoitamassa jokaista hommaa !!!


TUOMARI: Hanna Hukari



SIHTEERI: Mari K.



PISTEIDEN LASKIJAT:

Tuula, Mari S., Kirsi, Emmi, Vileeni



VERRYTTELYN VALVONTA, KUNTOONLAITTO- JA RIISUMISAPU:

TeaT, Julle, Karkki, Oona



PUFFETTI JA KANSLIA:

Mitja, Minka, Elli



LÄHETIT JA KASOJEN KERÄYS:

TeaM, Tessa, Tiia, Miisa, Tuulikki, Emilia


K A I K K I osallistuvat radan rakentamiseen ennen kisoja, radan purkamiseen kisojen jälkeen, tehtävien lopettamiseen sekä hevosten ja varusteiden poishuoltoon !!!





KOULURATSASTUSKILPAILUJEN LÄHTÖJÄRJESTYS 16.5.2009



Luokka I A-merkin koulukoe

Luokka alkaa klo 11


1. Emmi Paajala – Millin Nokinen
2. Tuulikki Riikonen – Vuohimäen Silmu
3. Tea Turunen - Solera
4. Kirsi Partanen - Sharlotta
5 .Julia Keränen - Millin Nelli



Luokka II B-merkin koulukoe

Verryttely ja luokan I palkintojen jako noin klo 11.50-12.10. Luokka alkaa n. klo 12.10


1. Mari Silvennoinen - Solera
2. Julia Keränen – Millin Nelli
3. Tea Turunen - Unita
4. Kirsi Partanen – Sharlotta
5. Jenna Keränen – Milli`s Minty
6. Emmi Paajala – Millin Onneli
7. Johanna Wilen – Solera



Luokka III C-merkin koulukoe


Verryttely ja luokan II palkintojen jako noin klo13.20-13.40. Luokka alkaa n. klo 13.40


1. Miisa Kaivos – Milli`s Dicey
2. Tiia Venovirta - Sharlotta
3. Oona Lylylahti – Fantas Blue Bounty
4. Elli Venovirta – Millin Nelli
5. Emilia Lindström - Vuohimäen Silmu
6. Mitja Lehtonen – Milli`s Dicey



Luokka IV Perusmerkki

Verryttely ja luokan III palkintojen jako n. klo 14.30-14.50. Luokka alkaa n. klo 14.50.


1. Jenna Keränen – Vanilla Girl af Jäboruder
2. Tessa Myllys – Fantas Blue Bounty
3. Oona Lylylahti – Milli`s Owney
4. Tea Myllys – Milli`s Dicey



Luokka V Palikkatesti

Luokka alkaa noin klo 15.30


1. Minka Lehtonen – Fantas Blue Bounty




Kilpailut päättyvät NOIN klo 16, jonka jälkeen KAIKKI kilpailijat osallistuvat radan purkuun, tehtävien päättämiseen sekä hevosten ja varusteiden huoltamiseen joten kilpailijat pääsevät lähtemään kotiin NOIN klo 17.


Viimeinen muokkaaja, Mirkka pvm La Toukokuu 16, 2009 10:29 pm, muokattu 5 kertaa

Mirkka
Ylläpitäjä


Takaisin alkuun Siirry alas

Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille Empty Vs: Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille

Viesti kirjoittaja Kirsi La Toukokuu 16, 2009 6:15 pm

´mirkka, eikö ollut sittenkään niin ,että minä ja Tiia sasatiin pelkästään Lotta? Ja eikö mun pitänyt mennä molempiin luokkiin Lotalla?
Kirsi
Kirsi
Kouluratojen kunkku
Kouluratojen kunkku


Takaisin alkuun Siirry alas

Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille Empty Vs: Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille

Viesti kirjoittaja Mirkka La Toukokuu 16, 2009 7:16 pm

^Joo...korjataan! Mua häirittiin NIIN monta kertaa kun yritin tehdä tuota että tuli typoja!

Mirkka
Ylläpitäjä


Takaisin alkuun Siirry alas

Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille Empty Vs: Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille

Viesti kirjoittaja Tuulikki La Toukokuu 16, 2009 7:41 pm

Mirkka, mun nimi on väärin. Siinä lukee Ikonen, vaikka se on Riikonen.
Tuulikki
Tuulikki
Ratsukoulutuksessa
Ratsukoulutuksessa


Takaisin alkuun Siirry alas

Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille Empty Vs: Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille

Viesti kirjoittaja Mirkka La Toukokuu 16, 2009 7:48 pm

^Korjataan!

Mirkka
Ylläpitäjä


Takaisin alkuun Siirry alas

Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille Empty Vs: Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille

Viesti kirjoittaja Emmi La Toukokuu 16, 2009 9:01 pm

Aikaistin juuri aamuni aikataulua tajutessani sen minkä jo kyllä tiesinkin; kummallakaan ponilla ei mene kukaan muu. Very Happy Olen siis (toivottavasti) ennen 9 jo paikalla panikoimassa!
Emmi
Emmi
Mestariratsu
Mestariratsu


Takaisin alkuun Siirry alas

Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille Empty Vs: Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille

Viesti kirjoittaja Mirkka Su Toukokuu 17, 2009 10:22 pm

Ihme on tapahtunut, kisat loppuivat noin 20 minuuttia ETUajassa!!!

Kuka haluaisi kirjoittaa tulokset puhtaaksi... Smile

Mirkka
Ylläpitäjä


Takaisin alkuun Siirry alas

Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille Empty Vs: Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille

Viesti kirjoittaja Shadow Ma Toukokuu 18, 2009 8:06 pm

mä, mä, mä, mä, MÄ! bounce bounce Laughing
Shadow
Shadow
Puskapolle
Puskapolle


Takaisin alkuun Siirry alas

Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille Empty Vs: Koulukisojen lähtöjärjestys ja arvioitu aikataulu sekä ohjeita kisoihin tulijoille

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa